ב.מ.וו חושפת את דגם ההנעה הקדמית הראשון שלה, ביחד עם מנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים טורבו.
ב.מ.וו חושפת את הקונספט אקטיב טורר, המציג את טכנולוגיית ההנעה הקדמית של ב.מ.וו, לראשונה בחברה, אשר פותחת צוהר למספר לא קטן של דגמי הנעה קדמית אותם מתכננת ב.מ.וו להציג בשנים הקרובות.
ביחד עם הקונספט, ב.מ.וו חושפת את מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו אשר פותח עבור דגמים היברידיים, אך ישרת דגמים רבים כולל בסדרה 1 וסדרה 3, כבר משנה הבאה.
עם הקונספט, ב.מ.וו מציגה את פלטפורמת ההנעה הקדמית המודולרית הראשונה שלה (אם לא מתחשבים בדגמי מיני) הנקראת ULK והיא תשמש דגמים רבים בעתיד, כך לפחות לפי התוכניות של ב.מ.וו.
הקונספט אקטיב טורר, הוא רמז לסדרה 1 GT, מיקרוואן שיתחרה בעתיד במרצדס B קלאס ולא בכדי, לשני הדגמים מידות דומות להפליא עם אורך של 4,350 מ"מ רוחב של 1,834 מ"מ, גובה של 1,560 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ.
הקונספט אקטיב טורר מציג בנוסף את מערכת ההנעה ההיברידית נטענת החדשה של ב.מ.וו. המערכת מבוססת על מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח 1.5 ליטר, מנוע שהוצג בעבר גם בקונספט i8.. מנוע הבנזין, אחראי להנעת הגלגלים הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי יניע את אלו האחוריים.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 190 כ"ס ולפי ב.מ.וו הביצועים יעמדו על 0-100 קמ"ש בפחות משמונה שניות והמהירות המרבית תעמוד על כ-200 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 30 ק"מ ופליטת ה-CO2 על פחות מ-60 גרם/ק"מ. צריכת הדלק של הדגם תעמוד על כ-40 ק"מ לליטר.