כסוג של אקורד סיום לדגם עד שתוצג סדרה 3 החדשה, ב.מ.וו חושפת את גרסת קצה חדשה ל-M3 הנוכחית: M3 CS אשר תשווק במהדורה מוגבלת של 1200 יחידת.
ב.מ.וו M3 CS (קיצור של Club Sport) היא למעשה גרסה משופרת של ה- M3 עם חבילת הקומפטישן הכוללת שיפורים, קלים, בתחום המנוע והמשקל. לטובת הפחתת משקל, מכסה המנוע והגג עשויים קרבון מחוזק בפולימר, הגג החדש לפי ב.מ.וו הפחית לבדו כ-6 ק"ג ממשקל הדגם. קרבון ניתן למצוא גם במפצל הזרימה הקדמי בתחתית הפגוש, בדיפיוזר האחורי ובספוילר בקצה תא המטען.
בשורה התחתונה, ב.מ.וו טוענת להפחתת משקל של כ-50 ק"ג לעומת ה-M3 הרגילה לכדי משקל של 1585 ק"ג. בחברה מציינים כי היעד העיקרי בהפחתת המשקל היה להשיג מרכז כובד נמוך יותר.
מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו שבחזית (נלקח ישירות מה-M4 CS) שודרג להספק מרבי של 460 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ, תוספת של 10 כ"ס מגרסת הקומפטישן ו-30 כ"ס מה- M3 הרגילה. עם תיבת 7 הילוכים M-DCT, זה מספיק לדגם לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ"ש, זאת לעומת 4.0 שניות עם חבילת הקומפטישן ו-4.1 שניות בדגם הרגיל.
כמו בגרסאות הבכירות, הדגם מצויד כסטנדרט בבולמי M אדפטיביים, דיפרנציאל M אקטיבי ומערכת פליטה משופרת.