2017 ב.מ.וו m550d xdrive החדשה
סופר דיזל - ב.מ.וו M550d xDrive החדשה.
2017 ב.מ.וו m550d xdrive החדשה
סופר דיזל - ב.מ.וו M550d xDrive החדשה.

ב.מ.וו M550d החדשה מצוידת במנוע השישה צילינדרים דיזל החזק בעולם, המצויד בארבעה מגדשי טורבו ועם הספק מרבי של 400 כ"ס.

 

ב.מ.וו חושפת את גרסת הדיזל הספורטיבית לסדרה 5 החדשה, M550d xDrive, המצוידת במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים דיזל הנעזר בלא פחות מארבעה מגדשי טורבו, תוספת של מגדש טורבו נוסף לעומת המנוע של הדגם היוצא.


לעומת המנוע היוצא, במקום מגדש טורבו אחד גדול בלחץ נמוך, ב.מ.וו התקינה שני מגדשי לחץ נמוך קטנים יותר הפועלים באופן רצוף בתחילת נסיעה ובשיוט. מעל ל-2,500 סל"ד, נכנסים לפעולה שני המגדשים הנוספים הפועלים בלחץ גבוהה.

 

המנוע הבריון הזה, אותו ניתן לקבל במרכב סדאן או סטיישן, מייצר בדגם הספק מרבי של 400 כ"ס ב-4,400 סל"ד ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ ב-2,000 סל"ד כאשר 60% מהמומנט זמין כבר ב-1,000 סל"ד. הנתונים האלו הופכים את המנוע זה למנוע השישה צילינדרים דיזל החזק בעולם.

 

עם תיבת 8 הילוכים אוטו' בכיול של חטיבת M והנעה כפולה כסטנדרט, זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.4 שניות בדגם הסדאן או 4.6 שניות בדגם הטורינג. מדובר בשיפור של 0.3 שניות לעומת הדגם היוצא, אך 0.4 שניות יותר מגרסת הבנזין M550i xDrive. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש ואם תנהגו במתינות, תוכלו להשיג בדגם הסדאן צריכת דלק משולבת של כ-17 ק"מ לליטר.

 

כמו ב-M550i, גם דגם הדיזל מצוידת במתלים בכיול של חטיבת M הכוללים הנמכת מרכב של 10 מ"מ ובמערכת בלימה משודרגת. כאופציה, ניתן לצייד את הדגם במערכת בולמים אדפטיביים. הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "19 וכאופציה ניתן להגדיל לקוטר של "20.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.