פורשה GT3 RS הקיצונית והמחודשת, עם 520 כ"ס ממנוע אטמוספרי, היא ככל הנראה הגרסה האחרונה של הדור הנוכחי של דגם 991.
לפני שהיא מציגה בהמשך השנה את ה-911 החדשה (דגם 992) בהמשך השנה, פורשה מספקת ל-911 הנוכחית אקורד סיום בדמותה של גרסת RS מחודשת ל-GT3 RS אשר הוצגה ב-2016.
מנוע ה-4.0 ליטר אטמוספרי של ה-GT3 זכה בגרסת ה-RS המחודשת למספר שדרוגים אשר העלו את ההספק המרבי מ-500 כ"ס ל-520 כ"ס ב-8,250 סל"ד, מה שאפשר לשפר את נתון התאוצה 0-100 קמ"ש מ-3.3 שניות ל-3.2 שניות ולהעלות את המהירות המרבית מ-310 קמ"ש ל-312 קמ"ש. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 7 הילוכים PDK.
כל גרסאות ה-GT3 RS מצוידות בפגוש קדמי ומכסה מנוע העשויים מקרבון וגג העשוי ממגזניום, כל זה כמובן לטובת הפחתת משקל והנמכת מרכז הכובד. המתלים בדגם עודכנו לאלו של ה-GT2 RS שהוצגה בשנה שעברה וגם תוכנת השליטה על מערכת ההיגוי האחורית זכתה לעדכון מקיף. לקוחות שיוסיפו את חבילת 'ווייסאך' (Weissach) יזכו בין היתר לגג מקרבון וחישוקי מגנזיום המאפשרים להפחית את משקל המכונית ב-24 ק"ג לכדי משקל של 1,450 ק"ג.
לקוחות הדגם יוכלו בנוסף להוסיף חבילת מסלול קלאבספורט הכוללת כלוב התהפכות,מטף כיבוי, חגורות בטיחות עם שש נקודות עיגון ושחרור מהיר ומספק לניתוק מהיר של המצבר. כל זה ללא תוספת עלות.