פורשה מספקת לנו תמונות ופרטים ראשונים על ה- 911 GT3 RS החדשה, גרסת הקצה הבכירה מכוונת המסלול של ה-911 או אם תרצו, גרסת ההארדקור לפורשה 911 GT3 שהוצגה אשתקד. פורשה תחשוף את ה- GT3 RS החדשה בבכורה עולמית בחודש הבא (17.08).
הדגם עדיין מוצג תחת מעטה מסוים של הסוואה אך לא קשה להבחין באלמנטים המאפיינים את דגמי ה- RS של פורשה כמו הכנף גדולת הממדים הקבועה מאחור, התפיחה הגדולה של בית הגלגלים מאחור ותעלות אוויר גדולות על מכסה המנוע שנועדו להגדיל את כוח ההצמדה מלפנים.
מאחור אנחנו מצפים למצוא את אותו מנוע בוקסר שישה צילינדרים אטמוספרי בנפח של 4.0 ליטר המוכר לנו מדגמים רבים של פורשה. בדגם GT3 הרגילה המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 510 כ"ס ואל תצפו למשהו שונה במיוחד מהמסרים האלו, אם בכלל, שכן המהות של ה- GT3 RS היא משקל קל, ואווירודינמיקה המאפשרת לדגם להיצמד לכביש כמו עלוקה במהירויות גבוהות. אם דגם GT3 הרגיל הקיף את מסלול הנורבורגרינג המלא (20.8 ק"מ) בזמן של 6:59.927 דקות, דגם ה- RS צפוי לקזז בין 5 עד 10 שניות מהזמן הזה, דבר שיהפוך את הדגם לאחד המהירים ביותר על הרינג לרכבים בייצור סדרתי.