רק לפני חודשיים אסטון מרטין הציגה את ה-DB11 AMR עם 630 כ"ס כגרסת קצה חדשה ל-DB11 אך כעת, אסטון מרטין חושפת גרסה קיצונית בהרבה לדגם, את ה-DBS סופרלג'רה (Superleggera) המבוססת על ה-DB11 אך עם משקל מופחת והספק מרבי של 725 כ"ס.
מנוע ה-5.2 ליטר V12 טווין טורבו של ה-DB11, זכה כאן לשלל שדרוגים שהעלו את ההספק המרבי ל-725 כ"ס ואת המומנט המרבי ל-91.7 קג"מ בין 1,800-5,000 סל"ד, זאת לעומת "רק" 71.3 קג"מ ב-DB11 AMR.
המשמעות הלא רשמית של סופרלג'ה באיטלקית זה "קל במיוחד" וזה מה שאסטון מרטין עשתה בדיוק עם הדגם, הפחיתה את משקלו בכ-70 ק"ג לכדי משקל של 1,693 ק"ג. המנוע המחוזק יחד עם הפחתת המשקל ותיבת 8 הילוכים ZF, אוטומטית, מאפשרים לדגם לרשום נתון האצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, 0-161 קמ"ש ב-6.4 שניות ותאוצת ביניים 80-160 קמ"ש ב-4.2 שניות. המהירות המרבית עומדת על 340 קמ"ש. DB11 AMR לשם ההשוואה בעלת נתונים של 3.7 שניות ו-334 קמ"ש - אם לדגם הייתה הנעה כפולה, השיפור היה משמעותי יותר.
אסטון מרטין לא הסתפקה רק בהפחתת המשקל ושיפור המנוע, רוב חלקי המרכב עוצבו ותכוננו מחדש, גם כדי להעניק לדגם מראה שונה מה-DB1 אך בעיקר בכדי להגדיל את כוח ההצמדה של הדגם לכדי 180 ק"ג - 60 ק"ג מלפנים ו-120 ק"ג מאחור.