אסטון מרטין משדרגת את ה-DB 11 V12 בדגם קצה חדש, AMR, עם 630 כ"ס ותיבת הילוכים משודרגת.
כשנתיים לאחר שהציגה את ה-DB11 V12, אסטון מרטין מציגה גרסת קצה חדשה ל-DB11 בדמותה של ה-DB11 AMR אשר תוכננה ועוצבה בהשראת קבוצת המרוצים של החברה - Aston Martin Racing.
מנוע ה-5.2 ליטר V12 טווין-טורבו של הדגם היוצא, זכה למספר שדרוגים שהעלו את ההספק המרבי ב-30 כ"ס לכדי 630 כ"ס ב-6,500 סל"ד. המומנט המרבי אמנם נותר על 71.3 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד אך בזכות תוספת הכוח ותיבת 8 הילוכים ZF משופרת - המותקנת מאחור, הביצועים שודרגו לכדי 3.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 334 קמ"ש, שיפור לעומת ה-3.9 שניות וה-321 קמ"ש של הדגם היוצא.
בנוסף לשיפורים ביחידת ההנעה, DB11 AMR זכתה גם לשינויים בגאומטריית המתלים בהשראת דגם ה-V8 הבסיסי, באסטון מרטין מציינים שיפור בחדות הניהוג וזאת מבלי לפגוע ביכולת של המכונית להוות גרנד טורר נוחה ומהירה. בנוסף נוכל למצוא דיפרנציאל מוגבל החלקה, גל הינע מרכזי מקרבון, בקרת יציאה מהמקום, מערכת בולמים אדפטיבית ועוד.
וויזואלית, DB11 AMG מבדילה עצמה באמצעות שימוש נרחב יותר בקרבון חשוף, בפגושים בעיקר, ובגימור בשחור מבריק במקומות שונים, כגון בגריל הקדמי. אותה אווירה ממשיכה גם אל תא הנוסעים עם גמור בקרבון ושחור פסנתר סביב לוח המחוונים והקונסולה המרכזית. שימוש בצבע ירוק זרחני, בקליפרים ולאורך המושבים לדוגמה , יחד עם הכיתוב AMR על משענות הראש, יוצרים את הקישור הברור לצבע המאפיין את קבוצת המרוצים של אסטון מרטין.
עם השקת הדגם, אסטון מרטין תציע לרוכשים גרסת השקה המוגבלת ל-100 יחידות וכוללת שימוש נרחב יותר בקרבון, מראות הצד וחיפוי קורות A לדוגמה, פס ירוק זוהר לאורך המכונית, גלגל הגה מקרבון ועוד.