פורד טרנזיט היא מסחרית פופולרית ביותר בשוק הבריטי ובמסגרת פסטיבל המהירות של גודווד יכולתם לצפות בלא מעט חברות וקבוצות העושות שימוש בדגם, אך טרנזיט מופרע כמו ה- Supervan 4 היה רק אחד ויחיד. זו הפעם הרביעית בה פורד מציגה גרסה מופרעת במיוחד על בסיס הטרנזיט, בעבר זה היה עם מנוע של פורמולה 1, עם מנוע V8 של פורד GT40 המיתולוגית וגם המנוע ה-V6 טווין-טורבו של יגואר XJ220 מצא את דרכו לדגם.
כיאה לעידן הנוכחי, הפעם הסופר-וואן של פורד כבר עושה שימוש בהנעה חשמלית ואם הדגם היה מוצע לציבור הרחב זה ללא ספק היה רכב המשלוחים המהיר ביותר בעולם שכן לדגם הספק מרבי 2000 כ"ס, מומנט מרבי של 183 קג"מ, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-2.0 שניות ומהירות מרבית של מעל ל-320 קמ"ש. מערכת ההנעה החשמלית מורכבת משילוב של 4 מנועים חשמליים, אלו האחוריים עושים שימוש בתיבת העברה עם שני הילוכים. רצוי שתדעו שאם תנצלו את מלוא פוטנציאל הביצועים של הדגם לא תוכלו להגיע רחוק במיוחד שכן הדגם מצויד בסוללה בקיבלות של 50kWh בלבד.
נהג הדגם יכול לבחור מבין 5 מצבים שונים ליחידת ההנעה, כולל מצב מסלול, דראג, דריפט וראלי כאשר בכל מצב המערכת פועלת באופן שונה מאוד, במצב דרפיט לדוגמה ההנעה היא אחורית בלבד, במצב ראלי המערכת מאפשרת סחרור מסוים של הגלגלים ועוד. לרשות הנהג יש מצב מיוחד (tyre cleaning mode) המאפשר נעילה של אחד הצירים לטובת סחרור הצמיגים על הציר האחר, לטענת פורד זה נועד לחימום וניקוי הצמיגים לפני מרוץ דראג.
הסופר-וואן הוא לא סתם טרנזיט עם מערכת הנעה חשמלית חזקה אלא רכב שנבנה כרכב מרוץ לכל דבר ועניין, כולל מערכת בלימה משודרגת, שימוש נרחב בחלקי קרבון וטיפול אווירודינמי מקיף כולל הספוילר האחורי הגדול ביותר שראתם אי פעם שכן כל החלק האחורי העליון הפך לספוילר אחד ענק. לפי פורד זה מאפשר לדגם להשיג כוח הצמדה של 500 ק"ג במהירות של 300 קמ"ש. נמצא גם קוליאוברים של KW שלא מחוברים לשלדה עצמה אלא למסבך צינורות שלם שנבנה בחלל הרכב לטובת חיזוק השלדה ומשמש גם ככלוב התהפכות.