המגאן סטיישן החדשה מציעה נפח תא מטען של 580 ליטר והיא מצוידת במבחר מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 90-205 כ"ס, כולל גרסת GT ספורטיבית עם היגוי 4Control לכל ארבעת הגלגלים.

2016 רנו מגאן סטיישן אסטייט החדשה
רנו מגאן אסטייט (סטיישן) החדשה - תוספת של 150 ליטר לתא המטען.

רנו חשפה אמש בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה 2016 את המגאן אסטייט החדשה, גרסת הסטיישן למגאן IV האצ'בק החדשה שהוצגה לפני כחצי שנה בתערוכת פרנקפורט.

 

כמו גרסת החמש דלתות גם המגאן סטיישן מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית של הברית רנו-ניסאן וכמו גרסת החמש דלתות גם היא גדולה ומרווח יותר מהדגם היוצא. עם אורך של 4,626 מטר וגובה של 1,449 מ"מ היא ארוכה ב-67 מ"מ נמוכה ב-20 מ"מ מהדגם היוצא. בסיס הגלגלים בדגם עומד על 2,712 מ"מ כלומר תוספת של 11 מ"מ לעומת המגאן סטיישן היוצאת.

 

לעומת המגאן חמש דלתות החדשה, גרסת הסטיישן ארוכה יותר ב-26.7 ס"מ ובעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-4.3 ס"מ. הנתון החשוב ביותר בדגם, נפח תא המטען, עומד במגאן אסטייט 2016 על 580 ליטר, זאת לעומת 434 ליטר בגרסת החמש דלתות. זה אמנם נפח גדול ומכובד, אך קשה להתעלם מהתכנון הלקוי שלא מאפשר לקבל תא מטען שטוח, כמו ברוב המתחרות, עם קיפול המושבים מאחור. אלו האחרונים מחולקים ביחס של 60/40 וקיפולם מאפשר לקבל נפח הטענה של 1,650 ליטר ומשטח הטענה באורך מרשים של 2.77 מטר – הארוך ביותר בסגמנט למעשה.

2016 רנו מגאן סטיישן החדשה
תא מטען בנפח של 580-1650 ליטר.

המגאן סטיישן החדשה תוצע עם אותו מבחר מנועים של דגם החמש דלתות, מבחר הכולל ארבעה מנועי בנזין וארבעה מנועי דיזל וכן גרסה מיקרו היברידית (החל מ-2017) המבוססת על מנוע הדיזל dCi110.

 

מנועי הבנזין: היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי 115 כ"ס שלא ישווק באירופה, 1.2 ליטר טורבו 100 כ"ס ו-17.8 קג"מ עם תיבת 6 הילוכים ידנית, 1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס ו-20.9 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמד EDC ודגם ה-GT הספורטיבי, מצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו 205 כ"ס ו-28.5 קג"מ המשודך לתיבת EDC-7 בלבד.

 

מנועי הדיזל: היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 1.5 ליטר טורבו בהספקים של 90 כ"ס ו-110 כ"ס עם מומנט מרבי של 22.4 קג"מ ו-26.5 קג"מ בהתאמה, מנוע זה משודך בגרסה החלשה לתיבת 6 הילוכים ידנית ובגרסה החזקה יותר עם אופציה לתיבת EDC. מעל מנוע זה ניצב מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של רנו בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית. גרסת טווין טורבו של מנוע זה בהספק מרבי של 165 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ תשרת את גרסת הדיזל של האסטייט GT.

 

 

רנו אמנם לא חושפת עדיין את נתוני הביצועים או צריכת הדלק של המגאן אסטייט החדשה, אך תכלו לקבל מושג טוב מנתוני הביצועים וצריכת הדלק של המגאן האצ'בק 2016 החדשה

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.