טסלה מודל X נגד ב.מ.וו ix m50
טסלה מודל X נגד ב.מ.וו iX M50.
טסלה מודל X נגד ב.מ.וו ix m50
טסלה מודל X נגד ב.מ.וו iX M50.

כאשר טסלה הייתה פחות או יותר החשמלית היחידה בסביבה היא עשתה קציצות במבחני תאוצה מול רכבים מקבילים עם מנוע בעירה פנימית וכך גם במקרה של המודל X, הקרוסאובר הבכיר של טסלה. כעת כבר יש יותר מתחרים ישירים וחשמליים בסביבה וזו הזדמנות למגזין הרכב CARWOW להעמיד את המודל X למבחני תאוצה מול המתחרים הישירים שלו.

 

המתחרים הם: אודי e-tron S שהוא גרסת הביצועים הבכירה של הדגם עם שלושה מנועים חשמליים בהספק כולל של 503 כ"ס ומומנט אדיר של 99.6 קג"מ, על משקל של 2,620 ק"ג זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 210 קמ"ש.

 

ב.מ.וו iX M50 מצויד בשני מנועים בלבד אך עם הספק כולל של 523 כ"ס ומומנט מרבי של 78 קג"מ, על משקל של 2,510 ק"ג זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש. לאחרונה ב.מ.וו הציגה את דגם iX M60 הבכיר יותר עם הספק כולל של עד 619 כ"ס.

מרצדס EQC 400 מצויד בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 408 כ"ס ומומנט מרבי של 77.5 קג"מ, על משקל של 2,420 ק"ג זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 180 קמ"ש.

 

יש לציין כי המודל X שנבחנה היא מהדור טרום מתיחת הפנים ובנוסף, זו גם לא גרסת הביצועים הקודמת של הדגם, למרות זאת זה עדיין דגם חזק מאוד עם 541 כ"ס ומומנט מרבי של 77 קמ"ש ועל משקל 2,460 ק"ג זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 4.6 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.