כשמונה חודשים לאחר שחשפה את דגמי אודי A5 החדשים, שהחליפו במקביל את דגמי A5 ו-A4 היוצאים, אודי מציגה את דגמי הפלאג-אין e-hybrid של ה- A5 החדשה עם טווח נסיעה מרשים של עד 110 ק"מ.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין e-hybrid משלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו, בתכנון ייעודי להנעה היברידית, בהספק מרבי של 252 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 142 כ"ס המשולב בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S-tronic המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת קוואטרו.

המערכת הזו תשווק בשתי גרסאות הספק, האחת בהספק משולב של 299 כ"ס והשנייה בהספק משולב של 365 כ"ס. נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 5.1 שניות או 5.9 שניות, בהתאמה, והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.
בחלקה האחורי של השלדה, ומבלי לפגוע נפח תא המטע, מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת גדולה של 25.9kWh (נטו: 20.7kWh) המאפשרת לדגם טווח נסיעה של עד 110 ק"מ. צריכת הדלק במצב היברידי רגיל, לאחר התרוקנות הסוללה, עומדת על 14.9-15.8 ק"מ לליטר. לעומת המערכת היוצאת של אודי הטעינה אפשרית כעת עד להספק של 11kW (במקום 7.4kW) כך שטעינה מלאה של הסוללה אורכת רק כ-2.5 שעות.

על גלגל ההגה הנהג ימצא מנופים המאפשרים לו בחירה מבין 3 דרגות עוצמה שונות של מערכת הבלימה הרגנרטיבית. לרשותו גם בורר מצבי הנעה המאפשר בחירה מבין מצב היברידי, חשמלי, אוטומטי ושמירה על מצב הסוללה. מצב אוטומטי עושה שימוש במידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית כדי להפעיל את המערכת בצורה אופטימלית בכל הקשור לצריכת אנרגיה, מצב שמירה מאפשר לנהג לבחור במסך המולטימדיה כמה אחוזים מהסוללה לשמור לשלב מאוחר יותר בנסיעה.
מעבר לכך זו אותי אודי A5 שהושקה לפני מספר חודשים בישראל, באירופה הדגם זמין גם במרכב סטיישן. כל זה נכון למעט נפח תא המטען שהצטמצם משמעותית בשל תוספת הסוללה: 361 ליטר בדגם הסטיישן לעומת 476 ליטר בדגמי הבנזין ו- 331 ליטר לעומת 445 ליטר.