ב.מ.וו בסדרת פרסומות משעשעת, מנסה לשכנע את בעלי הרכבים לרכוש רק חלפים מקוריים.
זה לא סוד שחלפים מקוריים הם באיכות גבוהה, אך המחיר בהתאם ולא פעם כפול ויותר מתחליף אחר. אנשי הקריאטיב של ב.מ.וו, בסדרת פרסומות של "זה לא טבעי" מנסה לשכנע את הרוכשים שאין תחליף לחלק מקורי.
גם הונדה הפיקה בעבר פרסומת משעשעת על מוסכי החצר: הונדה נגד מוסכי הונדי.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/TSkbyRKZ1nU?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/PN49gdxqFQI?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ib3I02cYYrg?rel=0{/iframe}