ב.מ.וו 3.0 CSL
ב.מ.וו 3.0 CSL מורכבת בעבודה ידנית.
ב.מ.וו 3.0 CSL
ב.מ.וו 3.0 CSL מורכבת בעבודה ידנית.

במסגרת חגיגות 50 שנה לחטיבת M של ב.מ.וו החטיבה הציגה את דגם 3.0 CSL החדש כהומאז' לדגם CSL 3.0 המקורי שהיה למעשה דגם הכביש הראשון של חטיבת M שעד אז, עסקה רק בהסבת דגמי ב.מ.וו לרכבי מסלול ובאותה העת פשוט נזקקה לדגם הומולוגציה לכביש הציבורי בכדי שתוכל להתחרות עם הדגם על המסלול. 

 

ב.מ.וו CLS 3.0 החדשה תשווק במספר מוגבל של 50 יחידות בלבד וכאשר רכב מיוצר במספרים כאלו מרבית עבודת ההרכבה מתבצעת באופן ידני לחלוטין. מחירה של ב.מ.וו 3.0 CSL החדשה, דרך אגב, עומד על כ-$780,000, מחיר שמאפשר לכם לרכוש בארה"ב 5 יחידות מדגם M4 CSL הקיצוני, עליו מבוססת ה-3.0 CSL החדשה. ורק לשם התזכורת, מחירה של M4 CSL בישראל עומד על 1,150,000 שקל, כך שאנחנו מדברים על דגם שמחירי, לא היה מגיע לישראל, היה עומד על מעל ל-5 מיליון שקל. 

 

ב.מ.וו 3.0 CSL הרכבה
דיוק גרמני.

לשם התזכורת, ב.מ.וו 3.0 CSL מצוידת במנוע S58 של דגם M4 CSL המייצר כאן הספק מרבי של 560 כ"ס, תוספת של 10 כ"ס, ומומנט מרבי של 56 קג"מ, 10 קג"מ פחות אך גם עקומת המומנט שונה לטובת זמינות טובה יותר לכל אורך קשת הסל"ד. בעוד שדגם M4 CSL משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, דגם 3.0 CSL משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד, בשני המקרים הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה M נשלט אלקטרונית. 

 

ב.מ.וו 3.0 CSL החדשה
עד הפרט הקטן ביותר.

לצד העיצוב הייחודי, מרבית חלקי המרכב החיצוניים עשויים מקרבון קל משקל, כך גם חלק מהאלמנטים המרכיבים את תא הנוסעים כמו חיפוי התעלה המרכזית או מסגרת מושבי הבאקט. כל זה, יחד עם חישוקים קלים במיוחד ומערכת בלימה קרמית כסטנדרט, אפשרו לדגם להשיג משקל של כ-1625 ק"ג. 

 

ב.מ.וו 3.0 CSL החדשה
הרכב מגיע עירום לחלוטין לאולם ההרכבה.

לרכוש את הדגם לא נוכל, הכל כבר נמכר מראש גם כך, אבל לפחות נוכל להציץ בתהליך ההרכבה של הדגם בגלריית התמונות מאולם ההרכבה ש- ב.מ.וו מספקת לנו. 

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.