דאצ'יה מסירה את הלוט מעל דגמי 2024 החדשים של הקרוסאובר העירוני החשמלי דאצ'יה ספרינג, העיצוב החיצוני זכה לעדכון מקיף ותא הנוסעים זכה לעדכון מקיף עוד יותר אך יחידת ההנעה החשמלית נותרה ללא שינוי.
כאמור, יחידת ההנעה החשמלית של הדגם נותרה ללא שינוי וזה אומר שגם הדגם החדש יהיה זמין לרכישה עם מנוע חשמלי קדמי בהספקים של 45 כ"ס או 65 כ"ס המאפשרים לדגם נתון 0-100 קמ"ש של 19.1 שניות או 13.7 שניות בהתאמה ובשני הדגמים המהירות המרבית מוגבלת ל-125 קמ"ש. זה המקום להזכיר כי הדגם מיועד בעיקר לעיר ועם נתוני תאוצה 0-50 קמ"ש של 5.8 שניות או 3.8 שניות ההתנהלות בעיר תהיה זרירה באופן מספק לחלוטין.
סוללה בקיבולת של 26.8kWh מאפשרת לשני הדגמים טווח נסיעה משולב של כ-220 ק"מ. טעינה של הרכב 20% ל-100% באמצעות שקע ביתי רגיל אורכה כ-11 שעות, שימוש בעמדת טעינה בהספק של עד 7kW מקצר את זמן הטעינה ל-4 שעות. טעינה מהירה (אופציה) עד להספק של 30kW מאפשרת טעינה של 20% עד 80% בזמן של 45 דקות. חידוש שנוסף לדגם הוא טכנולוגיית V2L המאפשר לחבר מתאם לשקע הטעינה להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 3.5kW - 220/16A.
דגמי 2024 של הספרינג מציגים עיצוב חיצוני חדש לחלוטין, ברמה של רכב חדש ולא סתם מתיחת פנים. העדכון הזה מעניק לדגם מראה מודרני ומשכנע יותר. המידות השתנו באופן סמלי אך עדיין מדובר ברכב עירוני בגודלו עם אורך של 3.74 מטר, רוחב של 1.62 מטר, גובה של 1.52 מטר ובסיס גלגלים של 2.43 מטר. תא המטען שודרג קלות עם נפח של 308 ליטר עד 1004 ליטר ולראשונה, כאופציה בתוספת תשלום, הרוכשים יוכלו להוסיף תא מטען קדמי בנפח של 35 ליטר.
תא הנוסעים זכה גם הוא למהפך של ממש, זה עדיין דגם זול עם חומרים פשוטים אך בדאצ'יה העניקו לתא הנוסעים מראה צבעוני וצעיר שהוא שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים הקודר והפשוט של הדגם היוצא, כל זה לצד שדרוג טכנולוגי מקיף עם לוח מחוונים דיגיטלי "7, מולטימדיה "10 מודרנית, ממשק חדש לבקרת האקלים, תוספת של שקעי טייפ C. גם תחום השימושיות שודרג עם תוספת של חללי אחסון, מעמד ייעודי לסלולרי, מחזיקי כוסות נשלפים ועוד. חלק מהאבזור הוא תלוי רמות גימור, כמו מערכת המולטימדיה, לדוגמה.
כמו שאר דגמי דאצ'יה, גם הספרינג זכה לשדרוג מקיף בתחום הבטיחות עם תוספת של בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מגביל מהירות חכם ועוד.