פורד פיאסטה החדשה מגיעה לאחר מתיחת פנים ותוצע גם בגרסה ידנית 1.2 ליטר וגם עם מנוע 1.6 ליטר חדש ותיבת 6 הילוכים אוטו'.
דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, תשיק בימים הקרובים את הפיאסטה 2013 החדשה/מחודשת, לאחר שהדגם זכה למתיחת פנים שהוצגה לפני מספר חודשים.
הדגם המחודש יוצע במחירים של 75 אלף שקל לדגם הידני ו-98,000 שקל בלבד לדגם 1.6 אוטו', הפחתת מחיר של כ-8,000 שקל לעומת הדגם היוצא.
מתיחת הפנים לפיאסטה מתרכזת בעיקר בחזית חדשה עם גריל טרפזי ענק - אסטון מרטין סטייל, בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של פורד. לתאורת החזית נוספה תאורת LED ליום ובתא הנוסעים, פורד שיפרה במעט את איכות הגימור וחידשה את ידיות דלת הנהג.
הפיאסטה 2013 תשווק כבעבר בגרסה ידנית 1.2 ליטר שמחירה לא השתנה ועומד על 75,000 שקל. לדגם זה מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 1.25 ליטר בהספק מרבי של 82 כ"ס ומומנט מרבי של 11.6 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד ומספק ביצועים של 13.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 168 קמ"ש. צריכת דלק: 19.2 ק"מ לליטר.
חידוש משמעותי לפיאסטה 2013 נמצא בגרסה האוטו' הזוכה גם במנוע חדש, 1.6 ליטר 105 כ"ס במקום 1.4 ליטר 98 כ"ס וכן החלפתה של תיבת ההילוכים האוטו' המיושנת של הדגם בתיבת POWERSHIFT כפולת המצמדים בת 6 יחסי העברה.למרות המנוע החזק יותר, הדגם חסכוני וזול מבעבר.
פיאסטה 1.6 Ti-VCT: מנוע בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 105 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים Powershift ומספק ביצועים של 10.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. צריכת דלק: 16.9 ק"מ לליטר. אלו נתונים טובים יותר מהפיאסטה 1.4 אוטו' של הדגם היוצא.
את מנועי האקובוסט החדשים של הפיאסטה 2013, לא נזכה לראות בישראל בשל העבודה שהם מוצעים עם תיבה ידנית בלבד ובמחיר לא נמוך במיוחד.
בתחום האבזור לא חל שינוי משמעותי. הדגם האוטו' ישווק ברמת הגימור טרנד הכוללת מערכת שמע עם שליטה מההגה וכניסת USB+AUX ומערכת בקרת אקלים, חלונות חשמל ומראות צד חשמליות ועוד. הדגם הידני ברמת הגימור אמבייט מסתפקת במזגן מכני וגימור פשוט יותר מהדגם האוטו', מהפנים ומהחוץ. פורד פיאסטה מפרט טכני להורדה (דגם 2015ֿ).