על המסלול, כוח מנוע הוא הרכיב החשוב ביותר לצבירת מהירות בישורת אך בכל הקשור לפניות, מה שצריך זה עוד אחיזה וזה תקף במיוחד ככל שמהירות הנסיעה גבוהה יותר כמו בנהיגה על מסלול הנורבורגרינג הגרמני. זו למעשה כל המהות של פורשה 911 GT3 RS המון אחיזה במהירויות גבוהות באמצעות הגדלת כוח ההצמדה וזה מה שסייע ל- GT3 RS החדש להשיג זמן הקפה מרשים של 6:49.328 דקות על מסלול הנורבורגרינג, מסלול באורך של 20.8 ק"מ.
על הגרסה המקוצר של הרינג, 28.26 ק"מ, הדגם רשם זמן הקפה של 6:44.848 דקות. פורשה 911 GT3 הרגילה, עם 515 כ"ס לעומת 525 כ"ס של דגם ה- RS, השיגה על המסלול זמן הקפה של 6:59.9 וכל ההפרש הזה לא נבנה על 10 כ"ס חסרי משמעות אלא תודות לתכנון האווירודינמי של דגם ה- RS המאפשר לייצר כוח הצמדה של 408 ק"ג במהירות של 200 קמ"ש ו-840 ק"ג במהירות של 285 קמ"ש. להזכירכם, לדגם משקל 1482 ק"ג בלבד.
היכן זה מעמיד את פורשה GT3 RS החדשה? על הזמן השלישי בטיבו על המסלול, לרכבים בייצור סדרתי וחוקיים לכביש, שנייה אחת מאחורי AMG GT הסדרה השחורה ושש שניות מאחור פורשה 911 GT2 RS, זו המצוידת במנוע טורבו חזק יותר (700 כ"ס) והייתה מצוידת בקיט מיוחדת של סדנת manthey המתמחה בשיפור רכבי פורשה עבור המסלול.
דגם 911 GT3 RS שקבע את זמן ההקפה הזה היה מצויד בחבילת Weissach האופציונלית, הכולת גם צמיגי סמי-סליקס מישלין Pilot Sport Cup 2 R.