פורשה 911 החדשה דגם 991: גדולה יותר, חזקה יותר (במעט) ולראשונה עם תיבת 7 הילוכים ידנית. המחיר בישראל כ-875 אלף שקל.
את פורשה החדשה 991, הדור השביעי לפורשה 911 כבר הספקנו לראות ולבחון מכל הזוויות האפשריות, אך כעת ולפני החשיפה הרשמית בתערוכת פרנקפורט, פורשה חושפת פרטים נוספים על ה-911 החדשה.
פורשה 911 החדשה ארוכה יותר, רחב יותר ונמוכה יותר מזו המוחלפת. עם אורך של 4.49 מטר, רוחב של 1.87 מטר וגובה של 1.29 מטר, דגם 991 ארוך ב-56 מ"מ, רחב ב-65 מ"מ ונמוך ב-11 מ"מ מדגם 997 היוצא. גם בסיס הגלגלים התארך ב-100 מ"מ לטובת תא נוסעים מרווח יותר. למרות הגידול בממדים ובזכות שימוש נרחב יותר באלומיניום ב-911 החדשה, דגם 991 קל בכ-45 ק"מ מדגם 997 היוצא.
פורשה 911 החדשה תוצע לראשונה בעולם כאופציה עם תיבת 7 הילוכים ידנית או PDK כפולת המצמדים. לפורשה 911 קאררה החדשה מנוע חדש בנפח 3.4 ליטר שישה צילינדרים בוקסר בהספק של 350 כ"ס המחליף את מנוע ה-3.6 ליטר עם 345 כ"ס. עם מנוע זה תאיץ ה-991 מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות (PDK) או 4.4 שניות עם חבילת ספורט-כרונו. דגם הקאררה S נשאר עם אותה מנוע בנפח 3.8 ליטר אך בהספק שצמח ב-15 כ"ס ל-400 כ"ס. עם מנוע זה המיאוץ ל-100 קמ"ש יארך כ-4.3 שניות או 4.1 שניות עם חבילת ספורט כרונו.
יחד עם השיפור בביצועים, ה-911 החדשה מציעה צריכת דלק משופרת בכ-15%. דגם 911 קאררה מציע צריכת דלק של 12.1 ק"מ ללטר ודגם הראררה S רושם צריכת דלק של 11.5 ק"מ לליטר. שני הדגמים מצוידים במערכת עצור/סע.
ממכשירי תנועה נמסר שהמחיר המשוער של פורשה 911 קאררה החדשה צפוי לעמוד בישראל על 875,000 ש"ח עבור דגם הקאררה הבסיסי. למרות המחיר ועוד לפני ההשקה הרשמית, מספר לקוחות כבר הזמינו את ה-911 החדשה.