כאשר פורד חשפה לראשונה את המוסטנג 2023 החדשה בחודש ספטמבר האחרון היא אמנם הציגה את המנועים של הדגם, בנפח זהה למנועים של הדגם היוצא, אך היא לא חשפה את נתוני ההספק של מנועים אלו. כעת, פורד חושפת את נתוני ההספק של מנועי ה-2.3 טורבו ו-5.0 ליטר V8 אשר ישרתו את המוסטנג החדשה.
גרסת הקצה החדשה העונה לשם מוסטנג דארק הורס (Dark Horse) מצוידת במנוע 5.0 ליטר V8 אטמוספרי המייצר הספק מרבי של 500 כ"ס ומומנט מרבי של 57.8 קג"מ, שיפור של 20 כ"ס לעומת המוסטנג מאך 1 היוצאת.
המוסטנג דארק הורס היא גרסה מכוונת מסלול של המוסטנג עם בולמים אדפטיביים, מוטות מייצבים עבים יותר, הנמכת מרכב, חיזוקי שלדה שונים, מערכת בלימה משודרגת, תיבת 6 הילוכים ידנית מחוזקת, חישוקי גלגלים קלים יותר ועוד. המנוע של דגם זה זכה לבוכנות מחזקות, גל ארכובה וזיזים בתכנון ייחודי לדגם, כל זה ועוד בכדי לאפשר לדגם לעבוד בעומס גבוה לאורך זמן קרוב לקו האדום העומד על 7,500 סל"ד.
מי שרוצה את הכוח אך מעדיף רכב קצת פחות ממוקד וקשיח יבחר במוסטנג GT החדשה לה אותו מנוע אך בהספק מרבי של 480 כ"ס ומומנט מרבי של 57.3 קג"מ. גם כאן מדובר בתוספת של כ-20 כ"ס לעומת המוסטנג GT היוצאת. אם תוסיפו את חבילת הביצועים של הדגם הכוללת מערכת פליטה משופרת, ההספק המרבי יעלה ל-486 כ"ס. גם כאן וגם בדגם דארק הורס מדובר בדור הרביעי של מנוע ה-V8 של פורד אשר זכה כאמור למגוון שיפורים שעיקרם, שיפור כושר הנשימה, באמצעות הכפלה של כניסות האוויר למנוע, ואת תגובת המנוע, באמצעות בית מצערת כפול.
מרבית הרוכשים יבחרו בדגם EcoBoost הבסיסי המצויד במנוע 2.3 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו. כאן ההספק המרבי עומד על 315 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 48.4 קג"מ, נתונים זהים לאלו של המנוע היוצא. בניגוד לשאר הגרסאות אותן ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית, את דגם אקובוסט ניתן לקבל רק עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית.
למרות הנפח והנתונים הזהים, בפורד מציינים כי מדובר במנוע חדש שנבנה מהיסוד וכולל מערכת הזרקה חדשה - ישירה ובלתי ישירה, יחס קדח/מהלך שונה, מגדש טורבו טווין-סקרול חדש, מערכת EGR ועוד.
מה עם נתוני הביצועים? לזה נאלץ להמתין למועד מאוחר יותר שכן המכירות של המוסטנג החדשה יחלו רק בקיץ 2023.