סובארו תציג השנה רכב היברידי מלא ומערכת EYESHIGH עם בינה מלאכותית, בהמשך היא תציג קרוסאובר חשמלי ביחד עם טויוטה ומערכת הנעה היברידית סימטרית.
סובארו קיימה השבוע ביפן מפגש עיתונאים במסגרתו היא פרסה בפני באי המפגש את החזון הטכנולוגי שלה, בתחומי ההנעה והבטיחות, לעשור הקרוב.
עד המחצית הראשונה של שנת 2030, כל דגמי החברה יעשו שימוש בהנעה חשמלית - היברידי או חשמלי מלא BEV. בעתיד הקרוב יותר, סובארו תשיק השנה שתי מערכות הנעה חדשות: מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש אשר ישרת את הלבורג החדשה ובהמשך דגמים נוספים בסובארו. עוד לפני סוף המחצית הראשונה של השנה, סובארו תציג את הרכב ההיברידי המלא הראשון שלה שיעשה שימוש במערכת ההנעה ההיברידית THS2 של טויוטה, אך על בסיס מנוע בנזין של סובארו כמובן לטויוטה אין מנועי בוקסר שטוחים.
סובארו לא מציינת שנה מדויקת, אך בין השנים 2021-2022 היא תציג קרוסאובק חשמלי, לא על בסיס דגם קיים אלא כדגם חדש לחלוטין למותג. את הקרוסאובר החשמלי סובארו תייצר במשותף עם טויוטה, שתציג גרסה משלה לדגם, על בסיס פלטפורמה ייעודית לרכב חשמלי שהוצגה בשנה שעברה. לקראת שנת 2025 סובארו תציג מערכת הנעה היברידית חדשה, SHEV, השומרת על העקרונות של סובארו עם מרכז כובד נמוך ופיזור המשקל לאורך מרכז הרכב - מערכת הנעה סימטרית AWD.
בישראל אין עדיין גרסה היברידית לדגמי סובארו, זה אמור לקרות השנה, אך באירופה לדוגמה סובארו פורסטר משווק עם הנעה היברידית בלבד (פורסטר e-Boxer) וליתר דיוק מערכת מיקרו-היברידית. אותה מערכת הנעה משווקת גם עם ה-XV באירופה ובשוק האמריקאי בלבד, סובארו משווקת את ה-XV קרוסטרק פלאג-אין בהספק כולל של 148 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 27 ק"מ.
בתחום הבטיחות, סובארו שואפת ליד של אפס הרוגים ברכבי סובארו עד לשנת 2030. עוד השנה, סובארו תציג גרסה משודרגת של מערכת הבטיחות המתקדמת שלה EYESIGHT שתעשה שימוש בבינה מלאכותית המאפשרת הרחבת מעטפת היכולות של המערכת ואופי פעולה טבעי יותר של המערכת. המערכת תכלול יכולות חדשות כגון סיוע אקטיבי להיגוי, בלימה אוטונומית עם תמיכה בתנועה חוצה מלפנים, ניתוח סיכונים לפי סוג הרכב ועוד.