סובארו מצהירה כי במסגרת תערוכת הרכב של ניו יורק (16.4) היא תחשוף את האאוטבק 2026 החדשה, דור שביעי לסטיישן המוגבהת של החברה. הבחירה לחשוף את הדגם בצפון אמריקה היא ברורה, זה השוק הגדול ביותר בעולם עבור הדגם.
תמונת הטיזר שסובארו חושפת לקראת השקת הדגם לא מספרת לנו יותר מידי אך היא מאשרת את מה שתמונות הריגול השונות של הדגם כבר חשפו, הדור השביעי של האאוטבק אמנם עדיין יציג פרופורציות של סטיישן אך הוא יהיה זקוף וגבוה יותר מכל הדורות הקודמים, לא שאנחנו אמורים להיות מופתעים במיוחד שכן זה גם מה שסובארו עשתה עם הפורסטר החדש.

האם זה משנה במיוחד? כנראה שלא שכן לאאוטבק קהל לקוחות נאמן במיוחד שעבורו העיצוב הוא חלק משני ביותר ומה שהוא רוצה לקבל זה את אותו מתכון מוצלח שסובארו יודעת לספק דור אחר דור של האאוטבק, כלומר רכב במרכב שימושי במיוחד עם הנעה כפולה שמתאימה גם לטיולי סוף שבוע קלים וגם למזג אוויר מושלג, מרווח מספק לנוסעים ומטען, שדה ראייה רחב, כניסה/יציאה נוחה כלומר רכב שהוא לא גבוה או נמוך מדי, נוחות נסיעה גבוהה ואמינות טובה.
בתחום ההנעה האאוטבק החדש ישווק לראשונה עם מערכת הנעה היברידית, זו אותה מערכת הנעה שפגשנו לאחרונה בפורסטר ההיברידי החדש המשלבת מנוע 2.5 ליטר 160 כ"ס עם מנוע חשמלי 120 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק מרבי משולב של 194 כ"ס. גרסה זו של הדגם צפויה להציג שיפור של כ-20% בצריכת הדלק לעומת גרסת הבנזין הרגילה.
סביר להניח שסובארו תמשיך לשווק את האאוטבק החדש גם עם מנוע ה-2.5 ליטר 184 כ"ס של הדגם הנוכחי ועם מנוע 2.4 ליטר טורבו 260 כ"ס. בכל המקרים נמצא תיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה קבועה. כמו בדגם הנוכחי, גם האאוטבק החדש ישווק בגרסת קצה Wilderness עם הגבהת מרכב נוספת, צמיגי שטח, מראה קרבי יותר ועוד.