כחודשיים לאחר שהציגה את אב הטיפוס לדור השני ל- לבורג, מכונית הסטיישן הספורטיבית של סובארו המבוססת על האימפרזה, סובארו מציגה בטוקיו אב טיפוס לגרסת ביצועים STI לדגם.
כיאה לדגם STI, המראה קצת אגרסיבי יותר לעומת הדגם הרגיל, אך רק במעט ורק בפרטים הקטנים כגון הגריל בשחור מבריק, פנסי הערפל השונים, חצאיות הצד עם הדגשה בשחור או הדיפיוזר הקטן בתחתית הפגוש האחורי.
דגם ה-STI זוכה לבולמים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית ולבורר מצבי נהיגה המשנה את האופי של תגובת המנוע, ההיגוי, הבולמים ופעולת מערכת ההנעה הכפולה. את הלבורג הרגילה ישרת מנוע 1.8 ליטר טורבו חדש המחליף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 170 כ"ס של הדגם היוצא, את דגם ה-STI של הלבורג צפוי לשרת מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של כ-300 כ"ס.
הלבורג מצויד בדור הבא של מערכת הבטיחות EyeSight הכוללת יכולות גבוהות יותר עם בלימה אוטונומית המזהה מצבי סכנה גם בחציית צומת ומול תנועה נגדית. בנוסף, מערכת בקרת השיוט עושה שימוש במערכת הניווט בכדי להתאים אוטומטית את מהירות הנסיעה לתוואי הדרך.