2025 BYD סיל החדשה
BYD סיל 2025 החדשה.
2025 BYD סיל החדשה
BYD סיל 2025 החדשה.

BYD חושפת בסין את דגמי 2025 המחודשים של ה- סיל החשמלית אשר זכתה לסוג של מתיחת פנים הכוללת עיצוב חדש לחלל תא הנוסעים, התקנה של חיישן LiDAR ועוד מגוון עדכונים נוספים. בשלב זה מדובר רק בחשיפה מוקדמת של הדגם לפני ההשקה הרשמית שתערך בסוף השבוע הקרוב, אז גם נעדכן אתכם בכל הפרטים על הדגם (הידיעה עודכנה עם פרטים חדשים). 

 

חיצונית, השינוי הבולט ביותר הוא התוספת, כאופציה, של חיישן LiDAR על הגג לטובת שדרוג היכולות האוטונומיות של הדגם, עד כמה זה רלוונטי לשוק המקומי שלנו או לאירופה? בשלב זה כנראה שכלל לא שכן הרגולציה בנושא מערכות נהיגה אוטונומיות בסין היא מקלה הרבה יותר מזו הנהוגה בשווקים אחרים. לצד זה נמצא תוספת של מצלמה אחורית על הגג, צבע בגוון סגול חדש ואת הכיתוב "Build Your Dream" על דלת תא המטען מחליף כעת כיתוב BYD באדום.

 

BYD סיל 2025 החדשה
BYD סיל 2025.

זה המקום להזכיר שלא מזמן BYD חשבה לשנות את שם הדגם לסיל 07 כפי שעשתה לגרסת הפלאג-אין של הדגם, אך לאחר משאל בקרב לקוחות החברה הוחלט להשאיר את השם סיל בלבד ללא תוספת הספרות.  

 

BYD סיל 2025 תא הנוסעים
עיצוב חדש לחלוטין לחלל תא הנוסעים.

חלל תא הנוסעים של BYD סיל החדשה מציג עדכון מקיף הרבה יותר, יישור קו עם שפת העיצוב של הדגמים העדכניים יותר של BYD מסדרת האושן. חלל תא הנוסעים של הסיל 2025 עוצב מחדש לחלוטין וזה לא רק עדכון פה ושם אלא פשוט חדש, מעודן ומינימליסטי יותר. לוח המחוונים הדיגיטלי הוטמע בדקורציה לאורך הדשבורד שגם מסתירה את פתחי המיזוג הצידיים וכוללת בצד הנוסע מסך המציג אלמנט ויזואלי כסוג של תאורת אווירה דינאמית. לצד זה נמצא עיצוב חדש לדלתות, גלגל הגה חדש ומערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך "15.6 כמו בדגם הנוכחי. 

 

BYD סיל 2025 תא הנוסעים
BYD סיל 2025.

BYD סיל החדשה תעבור לעשות שימוש בפלטפורמת e-Platform 3.0 Evo שמשדרגת את הדגם לארכיטקטורת 800V. השינוי המשמעותי הזה יאפשר לדגם טעינה מהירה יותר, נצילות גבוהה יותר ועוד, אך בשלב זה אין בידינו מידע על יחידות ההנעה של הדגם. אם נתייחס לדגמים האחרונים של החברה המבוססים על אותה הפלטפורמה, כמו ה- BYD Sea Lion 07, אז הצפי הוא שהדגם ימשיך לעשות שימוש באותן יחידות הנעה של הדגם הנוכחי אך עם סוללות LFP 800V חדשות. 

 

עדכון:  BYD התקינה בדגמי 2025 המחודשים של הסיל מנועים חדשים בעלי נצילות גבוהה יותר המסוגלים לפעול בסל”ד גבוה יותר (עד 23,000 סיבובים לדקה). נתוני ההספק השתנו באופן סמלי בלבד אך המנועים החדשים מאפשרים לדגם להשיג מהירות מרבית גבוהה יותר של עד 240 קמ"ש לעומת 180 קמ"ש בדגם הנוכחי ולהפחית את צריכת האנרגיה במהירויות גבוהות. הסוללה הבכירה בדגם בקיבולת דומה, 80.4kWh בדגם המחודש לעומת 82kWh בדגם הנוכחי, אך בעלת מתח הדגמים של 800V במקום 400V, דבר שאפשר, בין היתר, לקצר את זמן הטעינה המהירה מ-38 דקות ל-25 דקות בלבד.

 

2025 BYD סיל החדשה
BYD סיל 2025.

BYD סיל המחודשת תשווק בסין עם שלוש יחידות הנעה: לדגם ההנעה האחורית הבסיסי מנוע בהספק מרבי 231 כ"ס, מומנט מרבי של 36.7 קג"מ וסוללת LFP בקיבולת של 61.4kWh, זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות, למהירות מרבית של 220 קמ"ש ולטווח נסיעה של 510 ק"מ בתקן CLTC הסיני. מעל דגם זה נמצא דגם הנעה אחורית עם 313 כ"ס, 36.7 קג"מ וסוללת LFP 80.6kW, לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וטווח נסיעה של 650 ק"מ בתקן CLTC הסיני. הדגם הבכיר הוא דגם הנעה כפולה עם הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 70.3 קג"מ (תוספת של 2 קג"מ) ואותה סוללת 80.6kWh, כאן זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש וטווח נסיעה של 600 ק"מ. 

 

שדרוג נוסף לו זכה דגם ההנעה הכפולה הוא בולמים אדפטיביים חדשים Disus-C המופעלים באמצעות מערכת בקרת שלדה מתקדמת המהווה שדרוג לעומת הבולמים האדפטיביים הפשוטים יותר של הדגם הנוכחי.

2025 BYD סיל

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.