2024 קיה EV6 החדש
קיה EV6 החדש - מקצה שדרוגים מקיף.
2024 קיה EV6 החדש
קיה EV6 החדש - מקצה שדרוגים מקיף.

קיה חושפת את דגמי 2024 המחודשים של הקרוסאובר החשמלי EV6, כשלוש שנים לאחר שהדגם הוצג לראשונה. דגמי 2024 המחודשים של קיה EV6 זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, סוללה חדשה בקיבולת גדולה יותר של 84kWh המאפשרת טווח נסיעה ארוך יותר, מולטימדיה חדשה ועוד מגוון רחב של שדרוגים ושיפורים. 

 

בצד הויזואלי, דגמי 2024 של קיה EV6 מיישרים קו עם שפת העיצוב העדכנית של הדגמים החשמליים של החברה אותה פגשנו, לדוגמה, בקיה EV9 ובקיה EV5. במקום פנסים ראשיים גדולים בהם משולבת תאורת היום, בשפת העיצוב החדשה של קיה תאורת היום היא העיקר והפנסים הראשיים מהווים רק נספח. כל זה משולב בעיצוב חדש לפגוש הקדמי יחד עם עדכון קל לחתימת התאורה מאחור, עיצוב חדש לפגוש האחורי ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים המשלימים העדכון החיצוני המעניק לדגם מראה מודרני ועתידני יותר. בדגמי ה- GT ליין נמצא עיצוב אגרסיבי/ספורטיבי יותר לפגושים, פס תאורה קדמי נוסף לאורך הגריל וחישוקי "20 בעיצוב ייחודי לדגם.  

 

2024 קיה EV6 החדש
שפת עיצוב עדכנית.

חלל תא הנוסעים שומר על המבנה המוכר לנו מהדגם הנוכחי אך נוכל למצוא בו כעת גלגל הגה בעיצוב חדש מסגרת חדשה לצמד מסכי ה-"12.3, תאורת אווירה מעודכנת וחומרי גימור חדשים המעניקים לחלל תא הנוסעים אווירה עשירה יותר. בלוח המחוונים הדיגיטלי נמצא גרפיקה חדשה, מערכת המולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, ובין המושבים נמצא כעת חיישן טביעת אצבע המאפשר מגוון פעולות שונות, כולל הפעלת פרופיל אישי, תשלום דרך הרכב (לא רלוונטי בשוק המקומי שלנו) ועוד. 

 

מערכת המולטימדיה החדשה כוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי וחנות אפליקציות, עדכוני OTA כוללים כעת גם מערכות נוספות ברכב, הדגם מצויד כעת במפתח דיגיטלי דור 2 הכולל נעילה אוטומטית בעת התרחקות מהרכב והתפעול הקולי שודרג לשפה טבעית. 

 

2024 קיה EV6 החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, גלגל הגה חדש, בידוד רעשים משופר ועוד.

כצפוי, כפי שפגשנו מוקדם יותר באיוניק 5 המקבילה, את סוללת ה-77.4kWh הנוכחית של הדגם מחליפה סוללה חדשה בקיבולת של 84kWh. נאלץ להמתין לחשיפת הדגם באירופה כדי לדעת מה טווח ה- WLTP החדש, אך בתקן הקוריאני המחמיר יותר הסוללה החדשה מאפשרת טווח נסיעה משולב של 494 ק"מ -  תוספת של 20 ק"מ לטווח. בזכות טכנולוגיית 800V וטעינה בהספק של עד 350kW, טעינה מהירה של 10-80 אחוז אורכת רק 18 דקות בלבד. דרך אגב, בשוק הקוריאני קיה שדרגה את האחריות על הסוללה וכעת היא עומדת על 10 שנים/עד 200,000 ק"מ. 

 

אין שינוי בתחום יחידות ההנעה של הדגם כך שקיה EV6 ממשיך עם גרסת הנעה אחורית בהספק של 229 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ וגרסת הנעה כפולה בהספק של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 61.7 קג"מ. יש כמובן גם את גרסת הביצועים GT של הדגם אך זו תוצג רק בגרסה מחודשת רק בהמשך השנה. 

 

2024 קיה EV6 GT ליין
קיה EV6 GT ליין החדש.

בצד הנסתר מהעין, קיה התקינה בדגם בולמים חדשים בטכנולוגיית FSD המציעים איזון משופר בין נוחות נסיעה לשמירה על מרכז מאוזן בסיבובים. בקיה מדווחים בנוסף על חוויית נסיעה שקטנה יותר בזכות תוספת של חומרי בידוד באזור בית הגלגלים והמנוע החשמלי. בתחום הבטיחות, קיה EV6 המחודש מצויד ב-10 כריות אוויר (לעומת 7 בדגם הנוכחי) והשלדה זכתה למספר חיזוקים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 18

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.