ב.מ.וו הציגה השבוע מספר דגמים חדשים, כולל מתיחת פנים לדגמי 2020 של סדרה 5 סדאן וסטיישן והשקה של ב.מ.וו X2 פלאג-אין המציעה טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ. גם שאר דגמי החברה לא הוזנחו ורובם יקבלו השנה מערכת מיקרו-היברידית 48V ומנועי דיזל חדשים, סדרה 2 גראן קופה מוצגת בדגמים חדשים, הפעלת שירות eDrive Zone לדגמי הפלאג-אין של החברה ועוד.
מערכת מיקרו היברידית 48V: לא פחות מ-37 דגמים נוספים יצוידו עד סוף השנה במערכת מיקרו-היברידית 48V, מה שמעלה את מספר דגמי ב.מ.וו העושים שימוש במערכת ל-51 דגמים. המערכת כוללת מנוע חשמלי ISG, מערכת רגנרציה של אנרגיית הבלימה וסוללת ליתיום-יון קטנה. המערכת מאפשרת חיסכון קל בצריכת הדלק ומסייעת בעת הצורך עם תוספת של 11 כ"ס למנוע הראשי. המערכת משמשת גם במערכת עצור/סע מתקדמת יותר ובעלת פעולה חלקה יותר לעומת מערכת עצור/סע סטנדרטית.
מנוע דיזל חדש: דגמי הדיזל 30d ו-40d זוכים במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל חדש העושה שימוש באותה מערכת מיקרו היברידית וכן מערכת סינון כפולה לגזי הפליטה בכדי לעמוד בתקן אירו 6d. בדגמי 30d מנוע זה מייצר הספק מרבי של 286 כ"ס (תוספת של 21 כ"ס לעומת המנוע הקודם) ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ. בדגם 730d xDrive זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות לצד צריכת דלק משולבת של 20 ק"מ לליטר. בדגמי 40d מנוע זה מייצר ההספק המרבי עומד על 340 כ"ס ומומנט מרבי 71.4 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות בדגם 740d xDrive לצד צריכת דלק משולבת של 19.2 ק"מ לליטר.
דגמים נוספים לסדרה 2 גראן קופה: סדרה 2 גראן קופה החדשה הושקה בתחילה בדגם הבסיס 218i עם מנוע 1.5 טורבו 140 כ"ס, דגם 220d דיזל עם 190 כ"ס ובדגם הקצה M135i עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 306 כ"ס. החל מיולי 2020 ב.מ.וו תחל לשווק גרסאות הנעה נוספות לדגם שלא ממש רלוונטיות לשוק המקומי שלנו שכן מדובר בדגמי דיזל בלבד: 218d עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס ודגם 220d xDrive עם 190 כ"ס והנעה כפולה. בניגוד לדגם 218i, דגמים אלו מצוידים בתיבת 8 הילוכים אוטו' ולא בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.
iDrive 7 לסדרה 3: כל דגמי סדרה 3 ישווקו החל מקיץ 2020 עם מערכת iDrive 7 שהוצעה עד היום רק בדגמים המצוידים ב- Live Cockpit Professional עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא. לוח המחוונים הסטנדרטי זכה לעיצוב מעודכן ולמסך "5.1 חדש במרכזו ( Live Cockpit). מערכת Live Cockpit Plus כוללת מעתה גם את העוזרת האישית של ב.מ.וו והיא תוצע בקרוב גם בדגמי סדרה 2 וסדרה 1. בנוסף, מושבי M sports נוספו לרשימת האופציות לסדרה 3.
שדרוגים טכנולוגיים: כל דגמי ב.מ.וו, החל מסדרה 3 ומעלה (ובהתאם לרמת האבזור) יצוידו במערכת Active Navigation Guidance שלפי מידע ממערכת הניווט מציינת עבור הנהג את הצורך במעבר נתיב ובלחיצה על מוט האיתות, מערכת lane change assistant תבצע אוטונומית את מעבר הנתיב.
מערכת Emergency Lane Assistant תוביל את הרכב בבטחה אל קצה הנתיב בכדי לפנות נתיב לרכב חירום. מערכת בקרת השיוט תעשה שימוש במידע ממערכת הניווט, דיווחי תנועה והמצלמה הקדמית בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתוואי הנסיעה ומצב התנועה בהמשך הדרך. מערכת הגבלת המהירות החכמה שודרגה וכעת היא לוקחת בחשבון אזורים בהם ישנה הגבלת מהירות בשעות מסוימות או ימים מסויימים.
לאחר שנים בהם מערכת המולטימדיה של ב.מ.וו תמכה רק באנדרואיד אוטו, כל הדגמים המצוידים במערכת דור 7 יזכו לעדכון המאפשר חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ושליטה באמצעות מגע או גלגלת iDrive.
הפעלה אוטומטית של ההנעה החשמלית בדגמי הפלאג-אין: ב.מ.וו תחל להפעיל את שירותי eDrive Zone בערים התומכות בכך. השירות מפעיל אוטומטית את ההנעה החשמלית בלבד בדגמי הפלאג-אין של החברה באזורים המסומנים כאזורים לרכבים עם הנעה חשמלית בלבד.
מערכת ההיגוי האחורית בדגמי סדרה 7 וסדרה 8 זכתה לעדכון כך שכת היא מפנה את הגלגלים האחוריים נגד כיוון הגלגלים הקדמיים גם במהירויות נמוכות במיוחד לטובת יכולת תמרון משופרת במקומות חניה צרים.