דאצ'יה דוקר, המסחרית/טנדרון של דאצ'יה, יוצע עם מנועי בנזין ודיזל, תיבת הילוכים ידנית ובשתי רמות גימור.
קרסו מוטורס משיקה בישראל את דאצ'יה דוקר (Dokker), המכונית המסחרית של דאצ'יה שהוצגה לראשונה ב-2012. הדוקר יוצע בשתי רמות גימור, עם מנוע טורבו בנזין 115 כ"ס או מנוע טורבו דיזל 109 כ"ס, עם תיבת 5 הילוכים ידנית ומחיר בסיס של 94,990 שקל לדגם הבנזין או 113,990 שקל לדגם הדיזל.
הדוקר, המתחרה ברכבים כגון רנו קנגו וסיטרואן ברלינגו, מבוסס על אותה פלטפורמת MO מוארכת של הדאצ'יה לודג'י, עם בסיס גלגלים של 2,810 מ"מ, אורך של 4,363 מ"מ, גובה של 1,814 מ"מ ורוחב צר יחסית למכונית מסחרית של 1,751 מ"מ. נפח תא המטען מכובד ועומד על 800 ליטר ועד 3,000 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. לדגם כושר העמסה בינוני של 543 ק"ג.
דאצ'יה דוקר – מנועים ביצועים וצריכת דלק:
דוקר 1.2 טורבו TCe115: מנוע בהספק מרבי של 115 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה מספק בדגם ביצועים של 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 17.2 ק"מ לליטר.
דוקר 1.5 דיזל dCi90: מנוע בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 90 כ"ס ב-3,750 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. מנוע זה מספק בדגם ביצועים של 13.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 20.4 ק"מ לליטר.
דאצ'יה דוקר – אבזור ובטיחות:
הדוקר ישווק בשתי רמות גימור/אבזור, Ambiance הבסיסית לאלו המחפשים מסחרית זולה ובסיסית נטו לעבודה ו- Laureate לאלו המחפשים מסחרית שהיא גם לשימוש אישי ולא עם פגושים שחורים. רמת הגימור הבסיסית כוללת, בין היתר: חישוקי פלדה "15, מזגן רגיל, מערכת שמע עם כניסת USB, דיבורית BT ושליטה מההגה, כיוון גובה למושב הנהג ולהגה, חלונות קדמיים חשמליים, מחשב דרך, פנסי ערפל, מראות צד חשמליות, דלת הזזה אחורית יחידה (בצד ימין כמובן) ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה פגושים בצבע המרכב, שתי כריות אוויר צדיות (4 סה"כ) ודלת הזזה נוספת.
בתחום הבטיחות, לדגם 2 כריות אוויר ברמת הגימור הבסיסית או 4 ברמת הגימור הגבוהה יותר, יחד עם בקרת יציבות ובקרת אחיזה כסטנדרט ועיגוני ISOFIX מאחור. הדגם לא נבחן במבחני הריסוק, אך מכיוון שהוא זהה מכנית ללודג'י, הציון היה צפוי להיות דומה/זהה - שלושה כוכבים בלבד.