ב.מ.וו מציגה את ה X5 אחרי מתיחת פנים ושדרוג מנועים ותיבת הילוכים.
ה-X5 המצליח מאוד (שלישי במכירות רק אחרי סדרה 3 ו 5) עובר רענון הכולל החלפת מנועי הבנזין הקודמים ומקבל 3 ליטר טורבו, עם שני מגדשים, V6 עם 306 כ"ס והדגם הבכיר מקבל את מנוע ה 4.4 V8 שני מגדשים ו 408 כ"ס המספק ביצועים של 5.5 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש. תיבת ההילוכים מקבלת את התיבה החדשה בת 8 הילוכים במקום זו הקודמת עם 7 ההילוכים.
בתחום מנועי הדיזל ה-3.0d משתדרג ל-245 כ"ס ו 55 קג"מ (235 כ"ס ו 53 קג"מ בקודם) ואותו המנוע בגרסת 3.0ds כפולת המגדשים משתדרג ל 306 כ"ס ו61 קג"מ (286 כ"ס ו 59.2 קג"מ). בחו"ל הגרסאות נקראות xDrive . יחד עם השיפור בתחום ההספקים כל הדגמים מציגים שיפור בהפחתת פליטת מזהמים.
חיצונית ה-X5 לא השתנה הרבה ורק קצת התעגל. יחידת התאורה הקדמית מקבלת תאורת LED קבועה (האופנה האחרונה). ה-X5 יגיע כאופציה עם מערכות עזר שונות הנמצאות בסדרה 7 החדשה או ב-GT5 כגון בקרת שיוט אקטיבית, מערכת התראה על סטייה מהנתיב ועוד.