ב.מ.וו M4 CS היא גרסה קיצונית יותר לחבילת הקומפטישן, עם 460 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות.
ב.מ.וו הסירה בתערוכת שנגחאי את הלוט מעל ה- M4 CS, גרסה הממלאת את החלל בין ה- M4 GTS הקיצונית והמכוונת מסלול לבין ה- M4 עם חבילת הקומפטישן. במילים אחרות, זו הגרסה הקיצונית ביותר של ה-M4 אותה תוכלו לרכוש מבלי להקריב את הנוחות והשימושיות היום יומית.
בחזית הדגם אנחנו מוצאים גרסה משופרת של מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טוויון טורבו המשרת בכל דגמי ה-M4, בגרסת ה- CS הוא מייצר הספק מרבי של 460 כ"ס שהם 10 כ"ס יותר מגרסת הקומפטישן ו-40 כ"ס פחות מגרסת ה- GTS. המומנט המרבי עומד על 61.1 קג"מ, כמו בגרסת ה-GTS ו-5.1 קג"מ יותר מחבילת הקומפטישן.
ב.מ.וו M4 CS אמנם לא קיצונית בהפחתת המשקל כמו ה-GTS (שלא כוללת לדוגמה ספסל אחורי), אך היא כן שואלת ממנה כמה אלמנטים להפחתת משקל כך שהגג וכל הספוילרים בדגם עשויים מקרבון מחוזק בפלסטיק. בנוסף לכך וכמו ב-GTS, דיפון הדלתות היוקרתי הוחלף בחומר פשוט וקל משל ובמקום ידית "כבדה" הותקנו רצועות לסגירת הדלת. השורה התחתונה היא הפחתת משקל של 32 ק"ג לעומת ה-M4 הרגילה ו-10 ק"ג לעומת חבילת הקומפטישן.
כל השינויים האלו, ובשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, מאפשרים לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.9 שניות, נתון זהה לג'וליה QV של אלפא רומיאו ו-0.3 שניות פחות מהנתון עם חבילת הקומפטישן. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-278 קמ"ש. לפי ב.מ.וו, זמן ההקפה של ה'רינג' עומד על 7 דקות ו-38 שניות, שש שניות יותר מהג'וליה QV וכ-11 שניות יותר מגרסת ה-GTS.
מחירה של ב.מ.ווM4 CS בגרמניה יעמוד על 116,900 אירו, שהם כ-40,000 אירו יותר מה-M4 קופה הרגילה. לאור העבודה שבשנה הבאה אנחנו מצפים לסדרה 3 חדשה, סביר להניח כי ה- M4 CS היא הגרסה האחרונה לדגם ולמרות ש-ב.מ.וו לא מציינת זאת, הייצור של גרסה זו צפוי להיות במספר עותקים מוגבל.