ב.מ.וו new klasse
ב.מ.וו New klasse by Sugar design
ב.מ.וו new klasse
ב.מ.וו New klasse by Sugar design

ב.מ.וו זכה ללא מעט ביקורת בשנים האחרונות על שפת העיצוב שלה, זה יש לציין לא ממש הפריע למכירות של החברה אבל זה מסוג הדברים שאנחנו לא יודעים לומר עליהם האם זה בזכות או בחסד שכן ב.מ.וו עדיין מייצרת רכבים מצוינים מהמעלה הראשונה. 

 

פרסומת יונדאי וניו

בשנה האחרונה, לקראת המעבר לפלטפורמת Neue Klasse המתקדמת, ב.מ.וו הציגה את שפת העיצוב החדשה שלה ויישום ראשון שלה נפגוש בעוד מספר חודשים בדגם iX3 החשמלי החדש (ובעוד דגם קופה מסתורי שיוצג במקביל). אז לפני שנפגוש את היישום בפועל, המעצב המכונה sugardesign הפעיל באינסטגרם לקחת את שפת העיצוב הזו והלביש אותה על מה שאמור להיות סדרה 3 טורינג חשמלית ולזה הוא הוסיף אופציה לגרסה עם חתימת התאורה המסורתית (Angel Eyes) של החברה. 

 

BMW
עם חתימת התאורה החדשה של ב.מ.וו.

אם מה שאנחנו פוגשים בתמונות, שתואם במידה רבה את מה שב.מ.וו הציגה עם שני הדגמי הקונספט שהציגו את שפת העיצוב החדשה שלה, זה גם מה שנפגוש במציאות, אז אין ספק כי ב.מ.וו עולה על הגל וחוזרת לימים בהם העיצובים שלה היו מוצלחים והתאפיינו במראה דינאמי מאופק ולא זה המוגזם שאפיין את דגמי החברה בשנים האחרונות. 

 

ב.מ.וו
עם חתימת התאורה המסורתית.

שפת העיצוב החדשה של ב.מ.וו משלבת בהצלחה בין המסורת של החברה למראה נקי ומודרני הנדרש בעידן החשמלי. כמובן שיש לקחת בחשבון שהעיצובים המוצגים הם קונספט שלא חייב ידיות לדלתות, קורות חיזוק מרכזיות ועוד אך אם זו אכן מה שנפגוש בעתיד הכיוון הוא בהחלט חיובי. 

ב.מ.וו Neue Klasse by Sugardesign

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.