עד אשר ב.מ.וו תשיק במחצית השנייה של העשור רכב את המימן הראשון שלה בייצור המוני, i Hydrogen NEXT, היא מציגה לראשונה את מערכת ההנעה על בסיס תא דלק מימני של הדגם, מערכת אשר תשרת בשנת 2022 גרסת מימן של הקרוסאובר X5 אשר תשווק במספר מצומצם של יחידות לצורך ניסוי רחב היקף בתנאי אמת.
כמו יצרנים רבים אחרים, גם ב.מ.וו מאמינה כי בשוק הרכב החשמלי העתידי נפגוש רכבים חשמליים מבוססי סוללה בלבד לצד רכבים חשמליים המבוססים על תא דלק מימני. את טכנולוגיית תא הדלק שלה, הרכיב שהופך מימן נוזלי לחשמל, ב.מ.וו מפתחת בשיתוף פעולה יחד עם טויוטה מאז משנת 2013. בניגוד לטויוטה שתחל כבר בקרוב בשיווק רכב המימן הסדרתי השני שלה - הדור השני של טויוטה מיראי, ב.מ.וו מאמינה שהטכנולוגיה, ובעיקר תשתיות התדלוק, עדיין לא שם. בחברה מאמינים שרכב כבד הוא הלקוח הראשון של הטכנולוגיה הזו ורק כאשר יפרסו תשתיות תדלוק בצורה משמעותית יהיה מקום להכניס את הטכנולוגיה לרכבי נוסעים בייצור המוני.
מערכת תא הדלק של ב.מ.וו i Hydrogen NEXT מייצרת הספק של עד 170 כ"ס. סוללה ייעודית המותקנת מעל המנוע החשמלי תאפשר בזמן האצה מלאה להעלות את ההספק ל-374 כ"ס. תא הדלק המותקן בחזית מוזן באמצעות שני מיכלים מימן, אחד גדול המותקן לאורך המכונית והקטן יותר מותקן מאחור ולרוחב המכונית. למכלים קיבולת כוללת של 6 ליטר של מימן נוזלי הנמצא בלחץ גבוה של 700 באר. תדלוק המכלים במימן דורש המתנה של 3-4 דקות בלבד.
עוד לפני ש- ב.מ.וו תשיק את רכב המימן שלה, עד שנת 2023 היא תשווק לא פחות מ-12 רכבים חשמליים מבוססי סוללה, כולל ב.מ.וו i4 עם 530 כ"ס וטווח נסיעה של 600 ק"מ ו-ב.מ.וו iX3, הגרסה החשמלית של ב.מ.וו X3 עם 286 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 440 ק"מ.