בחודש פברואר האחרון קיה אירופה הודיעה הסוללה של האיוניק 5 תשודרג במקיבלות אנרגטית של 72.6kW לקיבולת של 77.4kWh כך שלמעשה הדגם מיישר קו עם קיה EV6 המקבילה. בתקן הקוריאני, שהוא מחמיר מזה האירופה, הסוללה המשודרגת מאפשרת לדגם להגדיל את טווח הנסיעה ב-29 ק"מ, בתקן WLTP האירופי זה יהיה קצת יותר כך שאתם יכולים לצפות לטווח נסיעה של כ-510 ק"מ לעומת 481 ק"מ בדגם הנוכחי - הנעה אחורית עם חישוקי "19.
קיבלות הסוללה נותרה ללא שינוי על 111.2Ah אך מתח ההדקים של הסוללה גבוה יותר ועומד בסוללה החדשה על 697V לעומת 653V ומכאן מתקבלת הקיבלות האנרגטית הגבוהה יותר של 77.4kWh.
המתח הגבוה יותר מאפשר גם להוציא קצת יותר מהמנוע החשמלי כך שההספק המרבי עומד על 229 כ"ס לעומת 217 כ"ס בדגם הנוכחי, גם זה למעשה יישור קו עם המוכר לנו מקיה EV6. תוספת כוח תתקבל כמובן גם בדגם ההנעה הכפולה בו ההספק המרבי יעלה ל-325 כ"ס לעומת 305 כ"ס בדגם הנוכחי.
לצד השדרוג בסוללה, דגמי האיוניק 5 המעודכנים זכו לתוכנת ניהול מעודכנת לסוללה המכניה את הסוללה לקראת טעינה כאשר היעד במערכת הניווט הוא עמדת טעינה מהירה, רלוונטי בעיקר למדינות קרות במיוחד, תהיה אופציה למראות צד ומראה מרכזית דיגיטליות והדגמים המצוידים בבולמים אדפטיביים זכו לעדכון לטובת שיפור נוחות הנסיעה.