לאחר שטויוטה חשפה בחודש נובמבר האחרון את גרסת הייצור של המיראי 2021 החדשה, דור שני וחדש לחלוטין של מכונית המימן של החברה, טויוטה משיקה את הדגם בשוק האמריקאי, למעשה כרגע רק בקליפורניה שם קיימת כבר תשתית לתדלוק בימין. מחירה של המיראי החדשה בשוק האמריקאי יעמוד על החל -$49,500, מחיר זול יותר ב-$9050 מזה של הדגם היוצא, זאת למרות שהדור השני הוא שדרוג עצום לעומת הדור הראשון, גדול ויוקרתי יותר.
כיאה לשוק האמריקאי את רמת הגימור הבסיסית XLE של הדגם ניתן גם לקחת בעסקת ליסינג במחיר של $499 לחודש. לא משנה אם רוכשים אם חוכרים את הדגם, הלקוחות זכאים להטבה משמעותית של מימן בשווי מצטבר של $15,000 לצד שלל הטבות נוספות כגון חבילת ToyotaCare מורחבת (טיפולים ושרותי דרך) מתנה וכן אחריות של 8 שנים/160,000 ק"מ למערכת תא הדלק והרכיבים השונים שלה.
המחיר אמנם מתחיל ב-49,500 דולר אך לקוחות שיבחרו ברמת הגימור הבכירה לימיטד כבר יאלצו להיפרד מסכום גבוה של 66,000 דולר, או 549 דולר לחודש בליסינג. זו אמנם לא מכונית חשמלית זולה אך צריך לזכור כי מדובר במכוני סאלון בגודלה, עם אורך של 4,975 מ"מ, רוחב של 1,885 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,920 מ"מ. הדגם מבוססת על פלטפורמת GA-L שהיא הפלטפורמה המשמשת גם את לקסוס LS לדוגמה ובבסיסה היא פלטפורמת הנעה אחורית. הדגם אמנם נחשב לדגם 5 מושבים, לעומת 4 בלבד בדגם היוצא, אך התעלה הגבוהה במרכז הרכב, שם נמצא מיכל המימן השלישי שנוסף לדגם, לא באמת תאפשר ישיבה של נוסע שלישי מאחור.
כבר מרמת הגימור הבסיסית מקבלים תאורת LED מלאה, חישוקי "19, לוח מחוונים דיגיטלי "8 ומערכת מולטימדיה "12.3 מתקדמת, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים חשמליים בריפוד דמוי עור, משטח טעינה אלחוטי, בקרת שיוט אדפטיבית 0-175 קמ"ש, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ועוד.
ברמות הגימור הגבוהות יותר אפשר למצוא בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, מושבים עם חימום ואוורור, מצלמה מרכזית מבוססת מצלמה אחורית, וילונות אחורי חשמלי, וילונות צד, מערכת חניה אוטומטית, מצלמת 360 מעלות, חלון גג פנורמי ועוד.
מערכת ההנעת המימן (FCEV) של הדגם היא מדור חדש עם תא דלק מימני, החלק שהפוך מימן לזרם חשמלי ותוצר לוואי של מים, קטן יותר ב-80%, קל יותר ב-60% ובעל נצילות גבוהה יותר פי 1.42 מתא הדלק של הדגם היוצא. כל זה, יחד עם מיכל המימן שנוסף לדגם, המאפשר תדלוק ב-5.6 ק"ג מימן דחוס לעומת 4.6 ק"ג בדגם היוצא, מאפשרים לדגם טווח נסיעה חשמלי מרשים של 650 ק"מ בתקן האירופאי או בתקן EPA האמריקאי. תדלוק הרכב במימן דורש המתנה של לא יותר מ-5 דקות.
למרות שמדובר במכונית גדולה, המנוע החשמלי בדגם מייצר נתונים צנועים יחסית לרכב חשמלי גדול, נתונים שהם חלק מהמגבלה של מערכת תא דלק לעומת רכב חשמלי מבוסס סוללות. המנוע החשמלי המותקן מאחור מייצר הספק של 182 כ"ס ב-6900 סל"ד ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ המתקבל בין 0-3267 סל"ד. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. הטווח כאמור עומד על כ-650 ק"מ ברמת הגימור הבסיסית, ברמת הגימור הבכירה לימיטד ועם חישוקי "20 הטווח יורד ל-575 ק"מ בלבד.