ב.מ.וו חשפה באופן רשמי את גרסת הטורינג (סטיישן) לסדרה 5. תצורה שעדיין מאוד פופולרית באירופה על אף במדובר ברכב סאלון ולא במשפחתית רק שעכשיו יש התלבטות בין הטורינג לסדרה 5 GT.
ב.מ.וו סדרה 5 טורינג החדשה, גדולה יותר, חכמה יותר ולוקחת השראה מאחותה היקרה יותר סדרה 5 GT. מלפנים היא זהה לחלוטין לסדרה 5 סדאן, מאחור כמובן זה כל הסיפור. שורת המושבים מאחור מחולקת ביחס של 40/20/40 כך שניתן לקפל כל משענת בנפרד למקסימום נוחות בהובלה. בנוסף משענות המושבים ניתנים להטייה ב-11 זוויות מוגדרות מראש. תא המטען ללא קיפול המושבים הוא בנפח של 560 ליטרים ועם קיפוול מלא של המושבים מתקבל נפח הטענה של 1670 ליטרים.
גרסת הטורינג תוצע עם מבחר של 4 מנועים, שני דיזל ושני בנזין ללא גרסת 4.4 ליטר V8.כל הדגמים יוצעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית! או אפציה לתיבת 8 ההילוכים אוטו'. רשימת אופציות ארוכה וכוללת מערכות כגון סיוע לחניה אוטומטית, היגוי עזר לגלגלים האחוריים, תצוגת עיליתף מערכת ראיית לילה ועוד. גם דגמים אלו נכללים במהפכת ה- EfficientDynamics לחסכון בדלק עם מערכת עצר/סע בכל הדגמים.
דגם | הספק (כ"ס) | מומנט (קג"מ) | 0-100 קמ"ש | תצרוכת דלק | CO2 גרם לקילומטר | מהירות מירבית |
520d | 184 | 38.7 | 8.3 שנ' | 19.2 ק"מ לליטר | 139 | 220 קמ"ש |
530d | 245 | 64.3 | 6.4 שנ' | 15.9 ק"מ לליטר | 165 | 240 קמ"ש |
523i | 204 | 27.5 | 8.4 שנ' | 12.8 ק"מ לליטר | 182 | 225 קמ"ש |
535i | 306 | 40.8 | 6.1 שנ' | 11.7 ק"מ לליטר | 197 | 250 קמ"ש |