קיה מתכננת להציג השנה מתיחת פנים לספורטאז' והיא צפויה להיות מקיפה למדי עם עיצוב חדש לחזית הדגם, לצד עיצוב מעודכן לחלל תא הנוסעים ושדרוג טכנולוגי. הדגם נתפס בעדשת המצלמה על מסלול הנורבורגרינג בשלב הפיתוח הסופי של התחום הדינאמי כך שאנחנו מקבלים סוג של הצצה אל העיצוב החיצוני של הספורטאז' 2025.
כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, הספורטאז' 2025 יציג עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם בהשראת שפת העיצוב העדכנית של קיה אותה פגשנו לאחרונה בפיקנטו החדשה ובסורנטו החדש. זו מתאפיינת בסט יחידות תאורה במבנה אנכי התחום בתאורת יום אנכית ואופקית ועיצוב חדש לגריל "אף הנמר" של קיה.
בתחום ההנעה לא צפויים שינויים מרחיקי לכת למעט אולי עדכון מסוים ליחידות ההנעה הנוכחיות של הדגם, כפי שפגשנו בטוסון 2024 המחודש. מנוע ה-2.0 ליטר צפוי להיעלם מההיצע, כך שמנוע ה-1.6 טורבו 160 כ"ס יתפוס את מרכז הבמה, לצידו נמצא שתי יחידות הנעה היברידית על בסיס מנוע 1.6 טורבו ומנועים חשמליים חזקים במעט מאלו של הדגם היוצא: 1.6 טורבו היברידי 235 כ"ס ו-1.6 טורבו פלאג-אין עם 271. אלו לפחות יחידות ההנעה הרלוונטיות לשוק המקומי שלנו שכן בעולם הדגם משווק עם מבחר נוסף של מנועים: מנוע 2.0 טורבו 236 כ"ס, 2.5 ליטר 190 כ"ס, 1.6 טורבו 48V ויש גם שני מנועי דיזל, 1.6 טורבו 115-136 כ"ס ו-2.0 טורבו 186 כ"ס. בהתאם לסוג המנוע ושוק היעד המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית, 7 הילוכים DCT או 8 הילוכים אוטומטית.
בחלל תא הנוסעים אנחנו מצפים לפגוש את המסך הפנורמי המעודכן של קיה עם מסגרת חדשה, גרפיקה חדשה, מולטימדיה מעודכנת צמד מסכי "12.3 ומסך "5 בין שני המסכים לשליטה נוספת על בקרת האקלים ועוד. לצד זה נמצא תצוגה עילית "12, מפתח חכם דיגיטלי UWB, משטח טעינה אלחוטי מהיר יותר, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד.
גם בתחום הבטיחות אנחנו צפויים למצוא מגוון שדרוגים, כגון מערכת חניה אוטומטית מתקדמת יותר, ניטור נהג מתקדם יותר הכולל הבאת הרכב לעצירה מלאה במקרה חירום ועוד.