קיה חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את דגמי 2025 המחודשים של קיה EV6 עבור השוק האמריקאי ולצד זה, היא חושפת מידע ראשוני על גרסת הביצועים של הדגם - קיה EV6 GT - והחדשה העיקרית היא שה- EV6 GT המחודשת זכתה לקבל את יחידת ההנעה החשמלית של האיוניק 5N ובשורה התחתונה זה אומר הספק פיק מרבי של 650 כ"ס לעומת 577 כ"ס בדגם היוצא.
מערכת ההנעה החשמלית הכפולה שנלקחה כאמור מהאיוניק 5N מייצרת הספק מרבי של 605 כ"ס ומומנט מרבי 75.4 קג"מ כאשר מצב GT הסטנדרטי מופעל. לחיצה על כפתור GT על גלגל ההגה תקפיץ את ההספק המרבי ל-650 כ"ס ואת המומנט המרבי ל-78.5 קג"מ למשך של עד 10 שניות.
כמו בשאר דגמי EV6 המחודשים גם בדגם GT הותקנה סוללה חדשה בקיבולת 84kWh שבדגם GT זכה למערכת קירור משודרגת כדי לאפשר לנהג לנצל את מלוא פוטנציאל הביצועים גם בעומס גבוה ולזמן ממושך.
קיה לא מציינת את נתוני הביצועים עם יחידת ההנעה החדשה אך לא נתפלא אם אלו זהים למוכר לנו מהאיוניק 5N כלומר נתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ומהירות מרבית של 260 קמ"ש. עדכון: קיה משיקה בשוק הבית הקוריאני את ה- EV6 GT החדשה כך שהידיעה עודכנה עם תמונות של הדגם וכל נתוני הביצועים עודכנו בהתאם.