אסטון מרטין חושפת לראשונה את הגרסה הפתוחה (וולנטה) של הואנקוויש החדשה.
אסטון מרטין מסירה את הלוט מעל הואנקוויש וולנטה החדשה, הגרסה הפתוחה של הואנקוויש החדשה שהוצגה היום (19.06) לפני שנה בדיוק. כפי שהואנקוויש קופה החדשה, שהחליפה את ה-DSB, הפכה מיד עם הצגתה לאסטון מרטין המהירה ביותר אי פעם (בייצור סדרתי מלא), כך גם הוולנטה החדשה הופכת לקבריולט/רודסטר המהירה ביותר אי פעם של אסטון מרטין.
כמו גרסת הקופה גם הואנקוויש וולנטה מצוידת במנוע 6.0 ליטר V12 בהספק מרבי של 573 כ"ס ב-6,750 סל"ד ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ ב-5,500 סל"ד. את הכוח אל הגלגלים מאחור מעבירה תיבת 6 הילוכים אוטו'.
למרות שלרוב המעבר לגרסה פתוחה גורר עונש של תוספת משקל גדולה יחסית בשל תוספת חיזוקי שלדה נדרשים, הואנקוויש וולנטה כבדה מגרסת הקופה ב-9 ק"ג בלבד! ומספקת את אותם ביצועים:4.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 295 קמ"ש.
את ההישג המרשים הזה, אסטון מרטין השיגה באמצעות פלטפורמת VH החדשה של החברה, בה אזורים נרחבים מחוזקים בקרבון קל משקל מה שאפשר לחברה לחזק את הפלטפורמה עבור הגרסה הפתוחה בתוספת משקל מינימלית. כך הואנקוויש וולנטה רושמת על המאזניים משקל של 1884 ק"ג, כאמור 9 ק"ג בלבד יותר מגרסת הקופה.
תא הנוסעים של הוולנטה זהה לגרסת הקופה, למעט כמובן התוספת הנדרשת לתפעול הגג החשמלי הנפתח. כמו גרסת הקופה, הואנקוויש וולנטה היא דו מושבית בלבד, אך בחברה מאפשרים לרוכשים להוסיף צמד מושבים סמליים ההופכים את הואנקוויש לרכב 2+2 פרקטי יותר. אם כבר פרקטיקה, הולנטה החדשה מציעה נפח תא מטען גדול יחסית למכונית כזו - 279 ליטר כאשר הגג פתוח או סגור.