פרארי מסירה את הלוט מעל מחליפת ה-612 ומציגה את פרארי FF עם הנעה כפולה לראשונה אצל פרארי.

פרארי FF החדשה מחליפת ה-612

פרארי FF מחליפה את פרארי 612 סקאלייטי ומציע 4 מושבים מלאים במעטפת קופה. על העציוב אחרי לא אחר מבית העיצוב פינינפרינה ולראשונה עבור פרארי, ישנה הנעה כפולה 4RM בפיתוח מקורי השוקלת כ-50% פחות ממערכות מקבילות. העיצוב החדש בסגנון שוטינג ברייק, גם אם הוא הכי פחות פרארי שראינו עד היום, יאפשר מקום של ממש לנוסעים מאחור, מה שלא באמת היה ממש אפשרי ב-612 המוחלפת וזאת יחד עם תא מטען ענק יחסית לקטגוריה.

 

אז צבע אדום יש לנו, גם יש סוס צוהל ועיצוב שאמנם עדיין מזוהה עם פרארי, אך נקרא לו בעדינות "מעניין" ובהחלט ניתן להגדיר את הפרארי FF כפרארי האצ'בק עם תא מטען מאחור ומושבים שאף שניתן לקפלם. השאלה היותר חשובה כמובן היא, מה מתוקן מתחת למכסה המנוע ואיך היא נוסעת, לשאלה השנייה תהיה תשובה רק בעוד כשנה, אך לגבי המנוע, ישנה תושבה לא רעה בכלל.

מנוע V12 (כמובן) בנפח של 6,262 סמ"ק המייצר הספק של 660 כ"ס ב-8,000 של"ד ומומנט של 69.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבה שבעה הילוכים כפולת מצמדים F1 ומאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.7 (שיפור של 0.4 שניות לעומת ה-612 המוחלפת) שניות ומהירות מרבית של 335 קמ"ש.

 

כפי שאמרנו, העיצוב החדש מאפשר מקום מרווח ל4- נוסעים מבלי שהשניים היושבים מאחור יאלצו להיות בעלי מידות מיוחדות. יותר מכך, יש תא מטען ענק במונחי הקטגוריה עם נפח של 400 ליטר (800 ליטר עם מושבים מקופלים). פרארי FF בעלת אורך של 4907 מ"מ, 1953  מ"מ רוחב, 1379  מ"מ גובה. המשקל היבש עומד של 1790 ק"ג, כ-50 ק"ג פחות מ-612 המוחלפת למרות התוספת של הנעה כפולה. יחס משקל הספק עומד על  2.7 ק"ג/כ"ס מכובדים ביותר. צריכת הדלק לא תתחרה בפריוס עם 6.5 ק"מ לליטר וזאת כאשר המכונית מצוידת במערכת HELE של פרארי הכוללת מערכת עצור/סע ועד מספר רכיבים שעברו שיור לצריכת אנרגיה מופחתת.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/KuaxJn71zhA?rel=0{/iframe}

תגיות: פרארי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.