2015 פורשה 911 קאררה GTS זוכה במנוע משודרג עם הספק של 430 כ"ס, בולמים אדפטיביים ומציעה ביצועים של 4.0 שניות 0-100 קמ"ש.
פורשה ממשיכה במצעד הדגמים הבלתי נגמר של גרסאות ה-911 החדשה (991) ואל 16 גרסאות הדגם המוצעות כיום, היא מוסיפה כעת ארבע גרסאות GTS חדשות – קופה וקבריולט בגרסאות הנעה אחורית או כפולה. כל גרסאות ה-911 קאררה GTS המבוססת על הקאררה S זוכות במנוע 3.8 ליטר שישה צילינדרים משודרג.
המנוע המשודרג של גרסאות הקאררה GTS רושם הספק מרבי של 430 כ"ס ומגשר על הפער בין הקאררה S עם 400 כ"ס ל-911 GT3 עם 475 כ"ס מאותו המנוע. הכוח אל הגלגלים עובד דרך תיבת שבעה הילוכים ידנית או PDK כפולת מצמדים.
כל גרסאות ה-911 GTS מקבלות כסטנדרט את חבילת ספורט-כרונו וכן את מערכת המתלים האקטיבית PASM המנמיכה את המרכב ב-10 מ"מ לעומת הקאררה S. גרסת הקופה עם תיבת PDK מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.0 שניות (4.2 לגרסת הקבריולט) ומגיעה למהירות מרבית של 300 קמ"ש, 306 קמ"ש עם תיבה ידנית.
חיצונית, גרסאות ה-GTS מבדילות עצמן משאר גרסאות ה-911 באמצעות פגוש קדמי בעיצוב ייחודי, תאורת בי-קסנון עם חופה מושחרת, יציאות מפלט בכרום כהה ובחישוקי "20 שחורים. תא הנוסעים מציע את אותה אווירה ספורטיבית של ה-GT3 עם גימור קרבון ואלקנטרה על הדשבורד ובדלתות, גלגל הגה מצופה אלקנטרה ומושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה.
מחיר הבסיס של הקאררה GTS עומד על כ-91 אלף פאונד בבריטניה, כ-6,500 פאונד יותר מהקאררה S.