פורשה חושפת את ה-911 GTS, פורשה GT3 ליום יום ואחרונה ל-997 עד הצגת ה-911 החדשה ב-2011.
לפורשה, לא פחות מ-18 תצורות שונות ל-911, אין אף יצרן שמציע כל כך הרבה תצורות לאותו דגם. אבל לדעת פורשה זה לא מספיק ולכן היא מציגה את ה-911 GTS ומגיע ל-19 תצורות שונות ל-911. ה-GTS החדשה זו הפורשה האחרונה על בסיס ה-997 עד שתוצג מחליפה בשנה הבאה.
פורשה 911 GTS מיועדת עבור אלו שהפורשה קאררה S חלשה עבורם אך ה-GT3 קרבית מידי. ה-GTS מיועדת לספק ביצועים קרובים לאלו של ה-GT3 אך עם השימושיות היום יומית הידועה של 911 רגילה.
חיצונית היא דומה לקאררה 4, אך היא בעלת הנעה אחורית בלבד ומפסק הגלגלים האחוריים בה הורחב ב-44 מ"מ. מאחור גם יושב מנוע 3.8 ליטר בהספק של 408 כ"ס, 23 כ"ס יותר מקאררה S, ומומנט זהה של 42.8 קג"מ אך שמגיע ב-4200 סל"ד, 200 סל"ד מוקדם יותר מה-S.
ה-GTS תוצע גם בגרסת קבריולט וכסטנדרט היא מגיע עם תיבת 6 הילוכים ידנית ואופציה לתיבת 7 הילוכים PDK. בתחום הביצועים, 4.6 שניות יספיקו להאיץ ל-100 קמ"ש עם התיבה הידנית ועם תיבת ה-PDK יספיקו 4.4 שניות ובחירה בחבילת הספורט תקזז עוד 2 עשיריות ל-4.2 שניות. המהירות המרבית עומדת על 306 קמ"ש (304 קמ"ש PDK).