פורשה חושפת את ה-911 GTS, פורשה GT3 ליום יום ואחרונה ל-997 עד הצגת ה-911 החדשה ב-2011.

פורשה 911 GTS

לפורשה, לא פחות מ-18 תצורות שונות ל-911, אין אף יצרן שמציע כל כך הרבה תצורות לאותו דגם. אבל לדעת פורשה זה לא מספיק ולכן היא מציגה את ה-911 GTS ומגיע ל-19 תצורות שונות ל-911. ה-GTS החדשה זו הפורשה האחרונה על בסיס ה-997 עד שתוצג מחליפה בשנה הבאה.

 

פורשה 911 GTS מיועדת עבור אלו שהפורשה קאררה S חלשה עבורם אך ה-GT3 קרבית מידי. ה-GTS מיועדת לספק ביצועים קרובים לאלו של ה-GT3 אך עם השימושיות היום יומית הידועה של 911 רגילה.

 

 

חיצונית היא דומה לקאררה 4, אך היא בעלת הנעה אחורית בלבד ומפסק הגלגלים האחוריים בה הורחב ב-44 מ"מ. מאחור גם יושב מנוע 3.8 ליטר בהספק של 408 כ"ס, 23 כ"ס יותר מקאררה S, ומומנט זהה של 42.8 קג"מ אך שמגיע ב-4200 סל"ד, 200 סל"ד מוקדם יותר מה-S.

 

ה-GTS תוצע גם בגרסת קבריולט וכסטנדרט היא מגיע עם תיבת 6 הילוכים ידנית ואופציה לתיבת 7 הילוכים PDK. בתחום הביצועים, 4.6 שניות יספיקו להאיץ ל-100 קמ"ש עם התיבה הידנית ועם תיבת ה-PDK יספיקו 4.4 שניות ובחירה בחבילת הספורט תקזז עוד 2 עשיריות ל-4.2 שניות. המהירות המרבית עומדת על 306 קמ"ש (304 קמ"ש PDK).

 

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.