פורשה טייקן
פורשה טייקן.
פורשה טייקן
פורשה טייקן.

לאחר שהציגה את גרסאות ההנעה הכפולה הבכירות של הטייקן, רכב הספורט החשמלי הראשון של פורשה, כעת מציגה החברה את גרסת הבסיס של הדגם עם הנעה אחורית בלבד ובמחיר, אמריקאי, של החל מ-$80,000 שזה $23,900 פחות מהטייקן 4S אותו תוכלו לרכוש בישראל במחיר של החל מ-905,000 ₪. אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בישראל, נמסר כי הטייקן RWD יהיה זמין בישראל כבר בחודש מרץ הקרוב ובמחיר של החל מ-655,000 ₪.  

 

לטייקן הבסיסי מנוע חשמלי אחד מאחור (הנעה אחורית כמובן) בהספק של 326 כ"ס וסוללה של 79.2kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 431 ק"מ. כרגיל אצל פורשה שיודעת לסחוט כל שקל מהלקוחות שלה, רוכשי הדגם יוכלו לשדרוג לסוללה גדולה יותר (Performance Battery Plus) בקיבולת של 93.4kWh. בדגם זה ההספק המרבי עומד על 380 כ"ס וטווח הנסיעה החשמלי על 484 ק"מ. לשני הדגמים מצב "גדישת יתר" בו למשך זמן קצוב ההספק המרבי עולה ל-408 כ"ס או 476 כ"ס בהתאמה.

 

פורשה טייקן
פורשה טייקן הבסיסי עם הנעה אחורית בלבד.

לא משנה באיזו סוללה תבחרו, נתון התאוצה 0-100 קמ"ש זהה ועומד על 5.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 230 קמ"ש. את הסוללה הרגילה תוכלו לטען במטען DC מהיר בהספק של עד 225kW ואת הסוללה הגדולה ביותר עד להספק של 270kW. שימוש במטען כזה מאפשר טעינה של 5% עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 22.5 דקות. אם אתם נמצאים בבית, לרשותכם עומד מטען פנימי המאפשר טעינה בהספק של עד 22kW.

 

פורשה טייקן תא הנוסעים
פורשה טייקן (עם הרבה אופציות בתוספת תשלום).

הטייקן הנעה אחורית שומר על תיבת השני הילוכים של הדגם וגם על מערכת הבלימה עם קליפרים בעלי שש בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור המוסתרים מאחורי חישוקי "19 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "20 או "21. העיצוב החיצוני שונה רק במעט מהגרסאות היקרות יותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.