פורשה מציגה גרסת מסלול RSR 918 על בסיס הקונספט 918 ספיידר העושה שימוש בהנעה היברידית.

פורשה 918 RSR

פורשה לוקחת את ההנעה ההיברידית צעד נוסף קדימה ומציגה את מכונית המסלול 918 RSR המבוססת על הקונספט 918 ספיידר שנחשפה בתערוכת ז'נבה בשנה שעברה. פורשה 918 RSR היא מכונית מסלול היברידית עם מנוע V8 מרכזי בנפח 3.4 ליטר עם הזרקת דלק ישירה בהספק של 564 כ"ס המתקבלים ב-10,300 סל"ד. מנוע הבנזין מניע את הגלגלים האחוריים.

 

היחידה החשמלית מבוססת על שני מנועים חשמליים בהספק של 100.5 כ"ס כל אחד, האחראיים על הנעת הגלגלים הקדמיים ומסוגלים לפעול בנפרד, כך שבאמצעות שליטה נפרדת על המומנט יאפשרו ל-918 RSR שליטה טובה יותר על המסלול בדומה לדיפרנציאל מוגבל החלקה. ההספק הכולל עומד על 765 כ"ס.

 

ה-918 RSR שאמורה להתחרות על המסלול, לא נטענת וללא מערך סוללות כבד כמו ה-918 ספיידר. פורשה לקחה את המערכת ההיברידית של GT3 R Hybrid על בסיס גלגל תנופה. לצד הנהג נמצאת המערכת (מפחידה קצת) המאפשרת בלחיצת כפתור להפעיל את המנועים החשמליים לתוספת הספק ביציאה לעקיפה. בזמן בלימה המנועים החשמליים משמשים כגנרטור הטוען את הסוללה הנמצאת ביחידת גלגל התנופה.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/v/AW7lstH1TgY?fs=1&hl=en_US{/iframe}

 

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.