פורשה בוקסטר Blak Edition S. זה מה עושים כשיש לך רק 4 דגמים להציע, יוצרים רמת גימור חדשה.
פורשה היא ללא ספק מלכת הגרסאות. לכל דגם בחברה, מתוך הארבע בלבד שישנם, יש לפחות מספר לא מועט של גרסאות. לפורשה 911 למשל יש לא פחות מ-20 גרסאות שונות. בכדי לחדש, פורשה מציגה רמת גימור black edition לבוקסטר S, ולפניכן עשתה זאת גם ל-911.
מה מקבלים חוץ משחור והרבה ממנו? חישוקי "19 שחורים כמובן שיוצרו במיוחד לדגם הנועלים צמיגים במידות 235/35 מלפנים ו-265/35 מאחור. בנוסף, רמת הגימור מגיע כסטנדרט עם מסיט רוח מתקדם, מראות מתכהות אוטומטית (כן, בפורשה כל פסיק באבזור לרוב דורש עוד $$$), בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מערכת ניווט, פנסי בי-קסנון עוקבי פנייה ותאורת LED. כאופציה ניתן להוסיף צלחות בילום קרמיות (PCCB ), מערכת בקרת מתלים אקטיבית (PASM ) ומושבי ספורט אדפטיביים.
פורשה בוקסטר Blak Edition S עושה שימוש באותו מנוע בוקסר 3.4 ליטר שישה צילינדרים, אך בגרסה זו צמח ההספק בכ-10 כ"ס ל-320 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית ( 7PDK כאופציה) ומציע 5.2 שניות ל-100 קמ"ש (5.1 ש' עם 7PDK) ומהירות מרבית של 276 קמ"ש (274 קמ"ש עם 7PDK). פורשה תייצר רק 987 יחידות מה- Black Edition.