הסופר פורשה מקבלת תוספת של 30 כ"ס לעומת הדגם הטורבו הרגיל עם 500 כ"ס וביצועים של 3.3 שניות ל-100 קמ"ש ו 10.8 שניות ל-200 קמ"ש.
דגם ה-טורבו S, הבכיר מבין דגמי פורשה המתורבתים (לעומת ה-GT3 העירומה מאבזור ומיועדת בעיקר למסלול) למי שדגם הטובו הרגיל לא מספיק, מוריד עשירת שניה במיאץ ל-100 קמ"ש 3.3 שניות לעמות 3.4 שניות ומוסיף עוד 3 קמ"ש למהירות המרבית 315 קמ"ש. מנוע ה 3.8 ליטר כפול המגדשים בגיאומטריה משתנה עם הזרקה ישירה, מספק כעט 530 כ"ס (SAE) ומומנט של 71.3 קג"מ. אך זה כמובן לא מספר את הסיפור כולו.
דגם ה-S הוא דגם בפני עצמו כלומר לא רק שיפור מנוע בלבד של דגם הטורבו, אלא עם שלל תוספות ואבזור בין אם נוחות או כזה שיאפשר לנצל את תוספת הכוח. ה-S טורבו מקבלת את תיבת ה PDK כפולת המצמדים 7 הילוכים, עם תפעול מההגה. ההנעה היא לכל 4 הגלגלים עם וויסות כוח מתקדם, נעילת דיפרנציאל אחורי ובקרת יציאה מהמקום (להשגת תאוצה אופטימלית ביציאה מהמקום), חישוקי 19 אינצ', כסאות ספורט אדפטיבים ועוד.
המחיר באירופה קרוב למליון ש"ח. צפו בוידאו הרשמי של פורשה על ה 911 טורבו S קופה והקבריולט.