פורשה משלימה את גרסת המרכב השלישית של ה-911 החדשה (992) עם הצגתה של ה-911 טארגה (Targa) החדשה המצטרפת אל ה-911 קופה ו-911 קונברטיבל ותשווק בשלב זה בדגמי הנעה כפולה 911 טארגה 4 ו-טארגה 4S.
פורשה 911 טארגה החדשה שומרת על כל המאפיינים הייחודיים של הדגם המקורי משנת 1965, זה כולל כמובן את חלון הבועה האחורי, קשת ההתהפכות העבה בצבע כסוף מסורתי וגג הנפתח מעל ראשי הנוסעים. כמו בדגם המקורי, מנגנון פתיחת הגג חשמלי ומופע פתיחת/סגירת הגג אורך 19 שניות. רק לשם ההשוואה, לדגם הקבריולט נדרשות רק 12 שניות לבצע את אותה פעולה.
מאחור נמצא את מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים בוקסר המייצר בעזרת צמד מגדשי טורבו 385 כ"ס ו-45.9 קג"מ בין 1,950-5,000 סל"ד בטארגה 4, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.2 שניות עם חבילת ספורט כרונו ולמהירות מרבית של 289 קמ"ש, והספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 54 קג"מ בין 2,300-5,000 סל"ד בדגם טארגה 4S המאפשר נתון תאוצה של 3.6 שניות ומהירות מרבית של 304 קמ"ש.
בשני המקרים המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים PDK כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה. את דגם הטארגה 4S ניתן להזמין גם עם תיבת 7 הילוכים ידנית (חדשה) בשילוב עם חבילת ספורט כרונו. לטארגה 4 מערכת בלימה קדמית עם 4 בוכנות בקליפרים וצלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ ושש בוכנות (קליפרים בצבע אדום) עם צלחות בקוטר של 350 מ"מ בטארגה 4S. בשני הדגמים נמצא את מערכת בקרת השלדה PASM הכוללת בולמים אדפטיביים ומערכת ניהוג וקטורית משודרגת (Torque Vectoring Plus). למי שפוגש בדרכו פסי האטה מאתגרים, פורשה מציעה את מערכת Smartlift המגביהה את חזית הדגם במספר מילימטרים.
כמו כל דבר בפורשה, לדגמים רשימת אופציות והתאמה אישית של העיצוב, אבזור, הגימור והריפודים בתא הנוסעים ובקלות ניתן להגיע לרשימת תוספות שמחירה דומה למחיר הבסיס של הדגם העומד בגרמניה על החל מ- 128,486 אירו (כולל מע"מ מקומי - 19%).