כשנה לאחר שהשיקה את הוואן החשמלי ID BUZZ באירופה בגרסתו הקצרה, פולקסווגן מציגה כעת את גרסת בסיס הגלגלים הארוך LWB של הדגם, אותה היא תשווק גם בשוק האמריקאי כדגם החשמלי השלישי של המותג בשוק זה, יחד עם ID4 ו- ID7 שנחשפה לאחרונה. פולקסווגן ID BUZZ LWB ישווק בגרסאות של 6-7 מושבים, זאת לעומת 5 מושבים בלבד בדגמי IB BUZZ הקצרים.
עם אורך של 4,962 ובסיס גלגלים של 3,238 מ"מ, פולקסווגן ID BUZZ LWB זכה לתוספת של 250 מ"מ לאורך שכולו תוצאה של הגדלת בסיס הגלגלים ב-250 מ"מ לעומת הגרסה הקצרה. כמובן שגם נפח תא המטען גדל, עד 2,469 ליטר לעומת 2,205 ליטר והגרסה המסחרית הסגורה של הדגם הארוך, אשר תוצג בשלב מאוחר יותר, כבר תאפשר נפח הטענה של מעל ל-4,000 ליטר.
חידוש נוסף שמגיע עם הגרסה הארוכה אלו יחידות הנעה חשמליות חדשות אותן פגשנו לראשונה בפולקסווגן ID7. פולקסווגן ID BUZZ LWB ישווק עם סוללה בקיבולת נטו של 86kWh זאת לעומת 77kWh בגרסה הקצרה של הדגם. בנוסף נמצא את יחידת ההנעה החשמלית האחורית החדשה של פולקסווגן (APP550) עם הספק מרבי של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ומהירות מרבית של 165 קמ"ש (לעומת 145 קמ"ש בגרסה הקצרה). יש לציין כי בעתיד הגרסה הקצרה תשודרג לאותו מנוע אחורי חדש.
למי שמעדיף או צריך הנעה כפולה, פולקסווגן מודיעה כבר כעת כי בשנה הבאה היא תשיק גרסת GTX ספורטיבית לדגם עם הנעה כפולה בהספק כולל של 339 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 6.4 שניות. פולקסווגן לא מציינת בשלב זה את נתוני הטווח של הדגמים, אך אם לדגם הקצר טווח של כ-340 ק"מ, אתם יכולים לצפות לטווח של כ-400 ק"מ בדגם הארוך בזכות הסוללה הגדולה יותר והמנוע בעל הנצילות הגבוהה יותר.
מעבר לחידושים אלו, פולקסווגן ID BUZZ LWB מציג מספר עדכונים נוספים לדגם לעומת הגרסה הקצרה, כגון תאוצה עילית חדשה, מערכת מולטימדיה חדשה "15 עם ממשק חדש וחומרה מהירה יותר, תפעול קולי מתקדם יותר, מערכת חניה אוטומטית מהדור החדש המאפשר להחנות את הרכב גם מחוצה לו באמצעות אפליקציה למכשיר הסלולרי וגג פנורמי ענק עם שינוי שקיפות בלחיצת כפתור.
כמיניוואן בגודל מלא נמצא שקעי USB לכל שורות המושבים, יחידות מיזוג נפרדות ליושבים מאחור, המון מחזיקי כוסות, קונסולה מרכזית על מסילה בדגמי השישה מושבים, חימום גם למושבים מאחור, שורה שנייה הנעה על מסילה באורך 20 ס"מ, אפשרות להסרה מלאה של שתי השורות מאחור להגדלת חלל המטען, שקעי 220V (או 110V בשוק האמריקאי) ועוד. כל זה לצד מערך עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות.