ניסאן חושפת את הטנדרון ניסאן טאון-סטאר (Townstar), הרכב המסחרי הקל החדש של ניסאן המחליף בחברה את ניסאן NV200 ו-e-NV200 החשמלי. ניסאן NV200 היה וואן מסחרי ייחודי לניסאן בתוך הברית רנו-ניסאן-מיצובישי, ניסאן טאון-סטאר לעומת זאת הוא פשוט הגרסה של ניסאן לרנו קנגו החדש שנחשף מוקדם יותר השנה. ורק לשם התזכורת, רנו קנגו מהווה את הבסיס גם למרצדס סיטאן החדש, שגם הוא נחשף מוקדם יותר השנה.
כמו הקנגו החדש, גם ניסאן טאון-סטאר ישווק בגרסת נוסעים מהודרת או בגרסה מסחרית סגורה אותה ניתן לקבל גם עם הנעה חשמלית (Townstar EV). למעט עיצוב שונה לחזית הדגם וסמלים שונים (ואולי עוד כמה דברים זניחים) מדובר כמובן בדגם זהה לקנגו החדש, כולל אותן יחידות הנעה.
היצע המנועים כולל מנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין עם 130 כ"ס ו-24.5 קג"מ בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים או גרסה חשמלית עם סוללה בקיבולת של 44kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 285 ק"מ ומצוידת במנוע חשמלי בהספק של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 25 קג"מ. לדגמים מוצמדת אחריות מורחבת של 5 שנים (עד 160,000 ק"מ) וכמובן שיש גם אחריות ל-8 שנים על הסוללה.
רוכשי הגרסה החשמלית יוכלו לבחור במטען פנימי בהספק של 11kW הסטנדרטי או לשדרג למטען 22kW המוסיף גם קירור אקטיבי לסוללה (אופציה בדגמי 11kW). טעינה מהירה DC אפשרית עד להספק של 75kW, שימוש במטען כזה מאפשר טעינה של 0% עד 80% בזמן של 42 דקות.
תא הנוסעים זהה כמובן למה שפגשנו בקנגו החדש, כלומר רכב מסחרי עם איכות חיים של רכב פרטי גם בתחומים של טכנולוגיה, כמו מולטימדיה "8 מתקדמת עם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו (בדגם החשמלי יש גם לוח מחוונים דיגיטלי "10) או מערכות בטיחות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת חניה אוטומטית, בלימה אוטונומית עם תמיכה בפנייה הצומת ועוד.
לגרסה המסחרית הסגורה נפח תא מטען של 3.9 קוב, כושר העמסה של 800 ק"מ וכושר גרירה של עד 1,500 ק"מ.