פורשה חושפת את הדו מושבית החדשה ל-911. עם מנוע מה-GTS החדשה ושמשה קדמית נמוכה.
רק אתמול סיפרנו לכם שפורשה תחשוף בתערוכת פריז גרסת ספידסטר ל-911 והיום פורשה מקדימה את החשיפה ומציגה את הדור השילישי בלבד לספידסטר המיתולוגית. הפורשה 911 ספידסטר מבוססת על הפורשה 911 GTS קבריולט החדשה, כך שגם היא נבדלת מגרסת הקבריולט הרגילה במפשק גלגלים מאחור הרחב יותר ב-44 מ"מ. הייחוד העיקרי של הספידסטר המבדיל אותה מכל פורשה אחרת היא השמשה הקדמית שנמוכה ב-60 מ"מ מכל פורשה אחרת הספונה בתוך מסגרת עבה ובנוסף הדבשת של כיסוי הפלסטיק מאחורי הנהג, כפי שהיה בפורשה 911 ספידסטר הקודמת.
הספידסטר עושה שימוש במנוע ה-GTS. מנוע 3.8 ליטר בהספק 408 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ המעביר את הכוח לגלגלים האחוריים בלבד. בהמשך פורשה תציג גרסה חמה יותר של ה-911 ספידסטר עם המנוע המשרת את ה-911 טורבו. כמו ה-GTS גם הספידסטר מקבלת כסטנדרט את תיבת ה-PDK כפולת המצמדים ובנוסף בלמים קרמיים ובולמים נשלטים אלקטרונית (PASM).
הספידסטר שתיוצר בסדרה מוגבלת של 356 יחידות, כמחווה לפורשה 356 ספידסטר המקורית, מאובזרת בכל האופציות האפשריות. מושבי עוד שחורים בעבודת יד. חלקי אלומיניום בתא הנוסעים צבועים בצבע החיצוני וכן המושבים. הפנסים הקדמיים ותאורת הLED ליום, עם מסגרת צבוע בשחור במקום צבע כסוף.
מעניין אם פורשה קודם חשבה ליצור את הGTS ואז אמרה "נבנה עלייה את הספידסטר" או שעל הדרך לבניית הספידסטר פורשה בנתה גם את ה-GTS. מחירה של ה-911 ספידסטר החדשה בבריטניה יעמוד על 144,100 ליש"ט.