ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל סדרה 6 החדשה. כרגע עדיין כקונספט אך לפי התמונות היא מאוד קרובה לגרסת ייצור.
כמו רוב דגמי הקונספט של ב.מ.וו, אלו למעשה גרסאות ייצור או מאוד קרובות לייצור. סדרה 6 החדשה לשנת 2012, לוקחת את שפת העיצוב החדשה של ב.מ.וו צעד אחד קדימה עם מראה עגול וזורם יותר ופחות כוחני מסדרה 6 היוצאת.
עיצוב הפנים נראה אמנם כמו אבולוציה של סדרה 6 היוצאת, אך בפני עצמו הוא רבולוציה יחסית לב.מ.וו השמרנית והוא בהחלט מתחרה בזה של אודי A7 ואחד המרשימים ביותר ש- ב.מ.וו אי פעם הציגה. הקונסולה המרכזית האסימטרית, מופנת כלפי הנהג ובראשה מסך ניווט/שילטה מרכזי חדש. הרבה אלומיניום ועור מעטרים את חלל הרכב, הנותנים מראה שונה, משודרג וקצת לא ב.מ.וו טיפוסי, אנחנו אוהבנו. בכדי להמחיש עד כמה רמת העיצוב של סדרה 6 החדשה לוקח את ב.מ.וו צעד נוסף קדימה, מספיק להביט ברמת המחשבה שהוגדשה לעיצוב ההגה החדש.
ב.מ.וו סדדרה 6 החדשה נשחפת רשמית
ב.מ.וו לא מפרסמת פרטים מלאים על המידות אך אורכה של סדרה 6 החדשה יעמוד על 4820 מ"מ, רוחבה 1855 מ"מ וגובהה 1375 מ"מ, כלומר בעיקר רחבה יותר וקצת נמוכה יותר מסדרה 6 הנוכחית. בתחום המנועים סדרה 6 החדשה צפוייה לקבל את מיטב מנועי ה-V6 המוגדשים של ב.מ.וו. בהמשך תצוג גרסת M6 שסביר להניח שתעשה שימוש במנוע ה-4.4 ליטר V8 כפול המגדשים בהספק של מעל 550 כ"ס.
אמנם זה דגם קונספט, ודי ברור שכל פרטי העיצוב יגיעו לגרסת הייצור, אך ב.מ.וו תעשה נכון עם תשמור על העיצוב הנוכחי בעיקר כי היא יודעת שאודי נמצאת שם מאחור, והיא לא לוקחת שבויים וגם כי בעיצוב סדרה 6 ב.מ.וו יכולה להרשות לעצמה קצת להשתולל בסגנון גרמני טיפוסי. החשיפה הרשמית תהיה כמובן בתערוכת פריז 2010.