רנו חושפת הבוקר את דגמי 2020 המחודשים של רנו מגאן אשר זכו למתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים, מערכות בטיחות מתקדמות חדשות, רמת גימור R.S ליין חדשה ומעל הכל, דגם היברידי פלאג-אין מגאן E-TECH עם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ. את המגאן סדאן המחודשת (מגאן גרנד קופה) נפגוש בהמשך השנה.
כאמור, אחד החידושים העיקריים במגאן 2020 הוא התוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין E-TECH המוצעת לראשונה עם הדגם, בשלב זה לפחות המערכת תשווק בדגם הסטיישן (Grand Tour) בלבד. מערכת ההנעה בדגם זהה למערכת שהוצגה עם הקפצ'ור החדש, שילוב של מנוע 1.6 ליטר, שתוכנן במיוחד להנעה היברידית, עם שני מנועים חשמליים ותיבת הילוכים ייעודית להנעה היברידית - ללא מצמד.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 160 כ"ס וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 9.8kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי משולב של 50 ק"מ או 65 ק"מ בנסיעה עירונית (בתקן WLTP). נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש.
שאר הדגמים יעשו שימוש במנועי הבנזין ודיזל העדכניים של רנו: 1.3 ליטר טורבו, עם מסנן חלקיקים למנועי בנזין GPF, בהספקים של 115 כ"ס, 140 כ"ס ו-160 כ"ס. מנוע זה ישווק גם בדגם 100 כ"ס eco בגרסה חסכונית במיוחד הכוללת עזרים אווירודינמיים. דגם 140 כ"ס משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים EDC כפולת מצמד, דגם 160 כ"ס משודך לתיבת EDC בלבד. היצע מנועי הדיזל כולל את מנוע ה-1.5 ליטר Blue dCi העדכני בהספק של 95 כ"ס בדגם eco או 115 כ"ס עם אופציה לתיבת EDC.
בתחום הבטיחות, רנו משדרגת את מערכת בקרת השיוט האדפטיבית, מוסיפה שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והשילוב הזה מאפשר את מערכת Motorway and Traffic Assistan המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית (רמה 2) בפקקי תנועה או בכביש המהיר. המערכת פועלת בטווח מהירויות של 0 עד 160 קמ"ש.
רנו מגאן הנוכחית, שהוצגה בסוף 2015, עדיין נראית רעננה למראה כך שברנו בחרו ובצדק רק להעניק ליטוש קל לעיצוב המעניק לדגם מראה מודרני ועדכני יותר. הפנסים הראשיים עודכנו בחתימת תאורת יום LED חדשה וכעת, כל הדגמים מגיעים עם תאורה ראשית LED Pure Vision כסטנדרט.
הפגוש הקדמי עודכן בעיצוב למסגרת פנסי הערפל והגריל הקדמי זכה לשיבוץ של מלבני כרום במקום פס כרום אחיד. הפנסים מאחור זכו ליחידות תאורה חדשות, LED כמובן, הכוללים תאורת מחוונים דינמאית. תאורת כניסה נוספה לידית הדלתות, בתי הגלגלים הורחבו במעט למראה ספורטיבי יותר ושלושה צבעים חדשים יחד עם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, במידות של "16-"18, משלימים את העדכון החיצוני לדגם.
בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא קונסולה מרכזית מעודכנת בה הותקנה מערכת מולטימדיה EASY-LINK מהדור האחרון עם ממשק גרפי חדש ומסך "7 או "9.3 אנכי ומתחת לה נמצא ממשק שליטה חדש על מערכת בקרת האקלים. לראשונה בדגם, המגאן המחודשת מוצעת עם אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי מלא עם מסך "10.2, רמות הגימור הבסיסיות יוצעו עם מסך "7 כמו בדגם הנוכחי. בנוסף נוכל למצוא תאורת אווירה מקיפה יחד עם גימור משודרג וריפודים חדשים למושבים. דרך מערכת המולטימדיה, הנהג יוכל לבחור מבין מספר מצבי נהיגה, רנו מכנה את המערכת Multi Sense.
רמת הגימור הספורטיבית GT ליין מוחלפת ברמת הגימור R.S ליין, המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר בהשראת המגאן R.S. ומה עם המגאן R.S עצמה? דגם הבסיס עם 280 כ"ס יורד מההיצע כך שכעת המגאן R.S המחודשת, שזכתה גם היא לעדכונים קוסמטיים, תשווק עם המנוע של דגם הטרופי: 1.8 ליטר טורבו 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ - תוספת של 3 קג"מ לעומת הדגם היוצא. המגאן R.S המחודשת תשווק כסטנדרט עם מולטימדיה "9.3 ולוח מחוונים דיגיטלי "10.2. הדגם ממשיך כמובן עם מערכת 4CONTROL המעניקה היגוי לכל ארבעת הגלגלים. כמו בעבר, לקוחות שירצו חוויה קיצונית יותר יוכלו לבחור בדגם טרופי עם שלדת CUP מחוזקת, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, שילוב בולמים/קפיצים קשיח יותר ב-25-30 אחוז ומוט מייצב קשיח יותר ב-10%.