יונדאי מסירה את הלוט מעל דגמי 2020 המחודשים של ה-i30 המשפחתית אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג עם מערכת מולטימדיה חדשה, מערכות בטיחות חדשות ומתחת למכסה המנוע נמצא מנוע טורבו 1.5 ליטר 160 כ"ס חדש וסיוע של מערכת מיקרו היברידית 48V. כל הדגמים בצבע אדום בתמונות כוללים את חבילת N ליין הספורטיבית המוצעת כעת בכל גרסאות המרכב של הדגם - חמש דלתות האצ'בק, פאסטבק וסטיישן. את ה-i30 המחודשת נפגוש בישראל רק לקראת סוף השנה.
חזיתה של ה-i30 החדשה כולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי עם הגריל העדכני של יונדאי ועיצוב חדש לפנסי החזית עם חתימת תאורת יום בצורת האות V, את אותה חתימת תאורה נוכל למצוא גם בפנסים המעודכנים מאחור, יחד עם עיצוב מעודכן לפגוש. גימור בשחור למראות הצד, שלושה צבעים חדשים למרכב ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ("16-"17) משלימים את העדכון החיצוני לדגם.
הדגמים המצוידים בחבילת N ליין מציגים עיצוב ספורטיבי יותר לדגם באמצעות עיצוב אגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור - כולל גריל קדמי רחב יותר, גימור בשחור מט למסגרת החלונות וספוילר הגג וחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי בגדלים של "17 או "18.
2020 יונדאי i30 החדשה - מנועים וביצועים:
את מנוע ה-1.4 ליטר 140 כ"ס של הדגם יונדאי החליפה במנוע 1.5 ליטר טורבו T-GDi חדש בהספק של 160 כ"ס. מנועי ה-1.0 ליטר טורבו וה-1.5 ליטר טורבו משודכים למערכת מיקרו-היברידית 48V (אופציה בדגם 1.0 ליטר) המסייעת להפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. מערכת 48V נוספה גם לגרסה הבכירה של מנוע הדיזל 1.6 ליטר 136 כ"ס של הדגם.
בנוסף, מנוע אטמוספרי חדש, 1.5 ליטר 100 כ"ס, נוסף להיצע וישרת את גרסת הבסיס של הדגם. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT, למעט מנוע הבסיס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. בשלב זה יונדאי עדיין לא מציינת את נתוני צריכת הדלק של הדגם המחודש.
1.5 ליטר MPi: מנוע אטמוספרי בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 14.7 קג"מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.3 שניות ומהירות מרבית של 187 קמ"ש.
1.0 ליטר T-GDi: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.2 שניות ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. עדכון: עם מערכת מיקרו-היברידית 48V ותיבת DCT לדגם צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר בתקן WLTP.
1.5 ליטר T-GDi: מנוע טורבו בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 25.8 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד (לעומת 140 כ"ס ו-24.7 קג"מ במנוע ה-1.4 ליטר המוחלף). עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, לעומת 9.2 שניות ו-205 קמ"ש בדגם היוצא.
1.6 ליטר CDRi: מנוע טורבו דיזל בהספק מרבי של 115 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות ומהירות מרבית של 192 קמ"ש.
1.6 ליטר CDRi 48V: מנוע טורבו דיזל בהספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.9 שניות ומהירות מרבית של 200 קמ"ש.
כל הנתונים הם לתיבת 7 הילוכים DCT. דגמי N ליין משווקים עם המנועים החזקים יותר בלבד, 1.5 טורבו בנזין 160 כ"ס או 1.6 טורבו דיזל 136 כ"ס.
השינויים המשמעותיים ביותר בתא הנוסעים הם מסך ה-"10.25 של מערכת המולטימדיה החדשה ולוח המחוונים החדש הכולל כעת מסך "7 במרכזו. מערכת המולטימדיה החדשה כוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (החל מקיץ 2020) וכן את שרותי הרשת Bluelink של יונדאי - שלא רלוונטיים לשוק המקומי שלנו. עיצוב תא הנוסעים לא השתנה אמנם, אך רוכשי הדגם יוכלו כעת לבחור בשלושה גוונים חדשים לתא הנוסעים (שני גוונים של אפור וצבע חום).
מפרט הבטיחות של הדגם זכה למספר שדרוגים, כולל מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור (במהירות נמוכה בלבד) וכן מערכת המתריעה לנהג על כך שהרכב לפניו המשיך בנסיעה - בעמידה ברמזור לדוגמה. בנוסף, מערכת ניטור שטח מת תפעיל בלימת מנוע בכדי למנוע התנגשות בעת מעבר לנתיב לא פנוי ומערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת זיהוי דו גלגלי בנוסף להולכי רגל. מערכת אלו מצטרפות למערכות המוכרות מהדגם הנוכחי, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת ערנות נהג ועוד.