המשפחתית האירופית של יונדאי, ה-i30, כבר לא משווקת בישראל קרוב לארבע שנים ויש לכך סיבה אחת, העדר של מערכת הנעה היברידית שהיא כמעט חובה בכל הקשור לסגמנט המשפחתיות שעדיין שולט בשוק הליסינג - ליתר דיוק הדגם כן משווק בישראל אך רק בגרסת הביצועים המצוינת i30N.
עקרונית, כדגם שהוצג עוד בשנת 2016, כבר היינו אמורים לפגוש דגם מחליף אך שוק המשפחתיות האצ'בק באירופה נמצא בדעיכה מתמדת והלקוחות של יונדאי, לדוגמה, יעדיפו את הקונה החדש על פני ה-i30 כך שבשלב זה יונדאי רק מעניקה לדגם עוד עדכון נוסף כדי להשאיר את הדגם רלוונטי.
העדכון הויזואלי לכל שלושת גרסאות המרכב של הדגם (האצ'בק, פאסטבק וסטיישן) מינורי למדי וכולל רק עדכון קל לשבכת הגריל הקדמי או שינוי קל לחלקו התחתון של הפגוש האחורי. זה גם המצב בחלל תא הנוסעים בו העדכון מסתכם בחיפוי שחור מבריק לקונסולה בין המושבים, תאורת פנים LED, תפירה חדשה לריפוד המושבים ותוספת כרום למנגנון כיוון פתחי המיזוג. שדרוגים נוספים שנמצא הם מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר הכוללת כעת עדכוני OTA, אבזור סטנדרטי נרחב יותר ומערכות בטיחות מתקדמת עם יכולות משופרות.
היצע המנועים נותר ללא שינוי ולרכושים אפשרות בחירה מבין מנוע 1.0 טורבו 120 כ"ס או 1.5 טורבו 160 כ"ס, את שני המנועים ניתן לקבל עם סיוע חשמלי 48V לשיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים. את שני המנועים ניתן לקבל עם תיבת 7 הילוכים DCT.